تبریز تا ۴۰ سال آینده از خرید مصالح آسفالت بی نیاز می شود

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از خریداری معدنی در جاده مرند که ظرفیت تأمین مصالح مورد نیاز کارخانه‌ آسفالت تبریز برای ۳۰ تا ۴۰ سال آینده را دارد  خبر داد  و  گفت: در تلاش هستیم کارخانه جدیدی در مجاورت معدن احداث کنیم.

محمدحسین اسحقی با بیان اینکه  می‌توانیم در محل همان معدن اقدام به ساخت کارخانه آسفالت جدید کنیم افزود: لزومی برای بارگیری مصالح از معدن خریداری شده و انتقال آن به کارخانه آسفالت نیست و در این زمینه، سنگ شکن بزرگی نیز خریداری می‌کنیم تا همان مصالح موجود در معدن را تبدیل به مواد اولیه تولید آسفالت کنیم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه زمین کارخانه جدید و مجوزهای ساخت آن نیز اخذ شده است و دومین کارخانه آسفالت تبریز را در بخش شمالی شهر احداث می شود که حسن دیگری به جز صرفه جویی و افزایش تولید دارد و آن تأمین آسفالت مناطق شمالی تبریز از جمله مناطق ۱۰، چهار، یک و حتی شش از آن کارخانه است.

وی اضافه کرد: با احداث کارخانه جدید، شاهد کاهش هزینه حمل، افزایش تناژ تولید و آسفالت ارزان و با کیفیت می‌شویم که در تلاش هستیم تا پایان دوره پنجم شورای تبریز، این امر انجام گیرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.