بهبودی اعلام کرد: جزئیات آزمون استخدامی متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور در سال 1399

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ در استان همزمان با سراسر کشور روزهای پنجشنیه و جمعه، 11 و 12 دی ماه برگزار خواهد شد.
به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این آزمون در استان با حضور 20 هزار و 611 داوطلب (۱۲۱۴۹ زن و ۸۴۶۲ مرد) برای تصدی یک هزار و 627 پست در دستگاه‌های اجرایی استان در شهرهای تبریز، اهر، آذرشهر، اسکو، بناب، مرند، ملکان، مراغه و میانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: قرار بود آزمون در روزهای ۶ و ۷ آذرماه برگزار گردد که بنا مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید – ۱۹ در کشور و اعمال محدودیت‌ها در اکثر استان‌ها به ۱۱ و ۱۲ دی ماه ۹۹ موکول شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه زمان برگزار آزمون تغییر نخواهد یافت، افزود: متقاضیان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون، لازم است اطلاعیه مندرج در پرینت کارت شرکت در آزمون را مطالعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.