فراخوان پنجمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی (جایزه علی پولاد)

به گزارش عصر آزادی آنلاین، دانشجویان نخبه به عنوان بخش مهمي از سرمایه ملي در به ثمر رسيدن برنامه های توسعه علمي، اجتماعي، اقتصادی و فرهنگي کشور همواره از جایگاه ویژهای برخوردار هستند. به منظور ایجاد بستری مناسب برای شناسایي، حمایت و تشویق دانشجویان مستعد و متعاقباً هدایت این استعدادهای درخشان به سمت اولویت های راهبردی کشور، دانشگاه تبریز هر ساله در قالب برگزاری جشنوارهای دانشجویي، جایزهای تحت عنوان جایزه بزرگ علمي دانشجویي (جایزه علي پولاد) را به حائزین شرایط اعطا مي کند.
دانشجویان شاغل به تحصيل و همچنين دانش آموختگاني که در سال 99 یا نيمه دوم سال 98 فارغ التحصيل شده اند، مشروط بر این که بالاترین مقطع تحصيلي خود را در یکي از دانشگاههای منتخب (مذکور در ماده (2) شيوه نامه اجرایي) سپری نموده باشند، مي توانند نسبت به تهيه و ارسال مدارک جهت شرکت در این رقابت اقدام نمایند.
از متقاضيان محترم دعوت مي شود ابتدا شيوه نامه اجرایي جایزه را که از طریق وبسایت [email protected] در دسترس عموم قرار دارد، به دقت مطالعه نمایند.
سپس فرم ثبت نام را تکميل نموده و به همراه مدارک و مستندات لازم (مذکور در ماده (4) شيوه نامه اجرایي) به آدرس پستي دبيرخانه ارسال نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.