طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه عاشورا از اولین دستگاه ضدعفونی فوگر حرارتی ساخته شده توسط معاونت علمی و فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی رونمایی شد.

طراحی دستگاه ضدعفونی‌کننده فوگر حرارتی در تبریز

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایسنا سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان، تاکید کرد که تجاری سازی این دستگاه خدمات بسیاری را به جامعه عرضه می‌کند.

یونس پورگجینی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان نیز در این رابطه گفت: دانشجویان فنی و حرفه‌ای که در بیانات مقام معظم رهبری به عنوان پنجه‌های کارآمد از آن‌ها یاد شده، در راستای لبیک گویی به بیانات معظم له اقدام به طراحی و ساخت این دستگاه کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی حوزه بسیج دانشجویی شهید باقری دانشگاه فنی و حرفه ای استان، دستگاه فوگر حرارتی توسط بسیجیان نخبه بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان برای اولین بار در کشور طراحی و تولید شده و جزو نیازهای اساسی کشور در راستای مبارزه با ویروس کرونا است.

این دستگاه کاملا بومی بوده و قیمت تمام شده آن ۱۰ برابر کمتر از قیمت نمونه‌ی خارجی است؛ همچنین قابلیت ضدعفونی سیستم‌های حساس الکترونیکی و ای تی ام و بالا بردن سرعت و کیفیت ضد عفونی را داشته و روش مناسبی برای ضد عفونی بخش‌های اداری و نگه داری اسناد و مدارک و… است.

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان، در راستای تولید انبوه این دستگاه برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.