فرماندار چاراویماق ایجاد اشتغال پایدار را ضروری عنوان کرد و گفت: بسیاری از مشکلات موجود حوزه جوانان با ایجا اشتغال برطرف می‌شود.

اشتغالزایی بیشتر مشکلات حوزه جوانان را برطرف می‌کند

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا رسول یعقوبی روز دوشنبه در دیدار با مدیر بنیاد مستضعفان آذربایجان شرقی و مسوولان بنیاد علوی اظهار داشت: ایجاد واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید در راستای اشتغالزایی و ممانعت از مهاجرت جوانان از جمله اولویت های دولت در چاراویماق است.
وی با تاکید بر ورود بنیاد علوی در بحث ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان با تمام توان آماده همکاری با بنیاد علوی جهت ایجاد واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی هستند.
یعقوبی افزود: با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان چه از لحاظ وجود معادن مختلف و چه از لحاظ ظرفیت های کشاورزی، قابلیت های زیادی برای ایجاد صنایع تبدیلی و ایجاد مجتمع های کشت و صنعت وجود دارد که می توان با استفاده بهینه از این ظرفیت ها، هم برای جوانان اشتغال ایجاد کرد و هم ارزش افزوده شهرستان را بالا برد.
وی گفت: مشارکت بنیاد علوی در اتمام و اجرای تمام پروژه های عمرانی به خصوص پروژهای زیرساختی در شهرستان قابل تقدیر است.
نیک نفس مدیر استانی بنیاد علوی هم در این جلسه از شروع برخی پروژه های اشتغالزایی در حوزه دامپروری و کشت گیاهان دارویی و همچنین مشارکت در ایجاد پارک جنگلی و یادمان شهدای گمنام شهرستان خبر داد.
شهرستان چاراویماق دارای ۲ بخش به نام‌های مرکزی شامل دهستان‌های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب غربی، ورقه و قوری چای شرقی و شادیان شامل دهستان‌های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب شرقی، یک نقطه شهری به نام قره‌آغاج و ۲۴۸ آبادی است.
این شهرستان با حدود ۳۱ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.