نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تامین اجتماعی دچار سوء مدیریت شده است.

سازمان تامین اجتماعی، دچار سوء مدیریت شده است

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا معصومه پاشایی روز یکشنبه هشتم تیر ماه، در جلسه تبادل نظر بخش کارگری و بازنشسته استان با مجمع نمایندگان استان، با بیان این‌که معیشت مردم نیازمند بازار کار و سرمایه است، گفت: تامین اجتماعی به شکل یک صندوق است که باید دائما ورودی داشته باشد؛ اما با نگاه به اقتصاد کشور متوجه می‌شویم که رکود و مشکلاتی در بخش اقتصاد و بازار کار و سرمایه وجود دارد.

وی افزود: شرکت‌های تابعه تامین اجتماعی در استان، اغلب ورشکسته شده‌اند، در واقع از بیت المال و حق کارگران برداشته و شرکت و کارخانه‌هایی را احداث کردیم اما این شرکت‌ها تبدیل به حیاط خلوت گروهی شده‌ و سرمایه‌ها نابود شده‌اند.

به گزا۰رش ایسنا، وی متذکر شد: شرکت‌هایی با پول تامین اجتماعی در استان تاسیس شده و اکنون تعطیل هستند، آیا تاکنون کسی پاسخگوی این موضوع شده است؟

پاشایی گفت: به جای این‌که افرادی با حقوق‌های کلان، مدیریت شرکت‌ها را برعهده بگیرند و هیچ سودی حاصل نشود، سازمان تامین اجتماعی باید به سمت شایسته سالاری حرکت کند.

وی گفت: همگی باید برای حل مشکلات کشور تلاش کنیم و سپس با توجه به مشکلات، به بیان اعتراضات بپردازیم.

وی با اشاره به محبوبیت سهام سازمان تامین اجتماعی شرکت‌های تابع و اشتیاق مردم برای خرید آن، گفت: چرا درآمد و دخل و خرج این سازمان مهم برهم نمی‌خورد و چرا حقوق‌های نجومی در ابتدا از این سازمان کشف می‌شود؟

وی متذکر شد: این سازمان، متعلق به کارگران است و ابتدا باید معضلات داخلی خود را حل کند؛ ما نیز در مجلس از این قشر حمایت خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.