رضا سرابی اقدم، مجموعه دار تبریزی گفت: موزه مشاغل با مساعدت شهرداری تبریز دوباره برپا می شود.

موزه مشاغل با مساعدت شهرداری تبریز دوباره برپا می‌شود

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا رضا سرابی اقدم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از همشهریان عزیز و مدیران شهرداری تبریز که در دوماه اخیر به خاطر تعطیلی موزه مشاغل خاطرشان مکدر شد عذرخواهی می کنم و به لطف خداوند متعال، در آینده ای نزدیک و با همکاری شهرداری تبریز، موزه ای پربارتر از گذشته تقدیم شهروندان فهیم تبریزی می کنیم.

او در ادامه تشریح کرد: گردآوری لوازم موزه مشاغل حاصل سال ها زحمت و فعالیت من بود که با هدف انتقال تمدن گذشته تبریز به نسل های آینده انجام داده ام.

او اضافه کرد: چهارسال پیش همزمان با افتتاح موزه مشاغل، مدیران پیشین شهرداری تبریز وعده هایی مبنی بر حمایت و پشتیبانی از هزینه های آن دادند که متاسفانه این وعده ها تحقق نیافت و مشکلات فراوانی عارض من و موزه مشاغل شد.

مجموعه دار تبریزی یادآور شد: این مشکلات به قدری شدت یافت که دوماه پیش شخصا و با تصمیم خودم نسبت به جمع آوری اقلام و تعطیلی موزه اقدام کردم.

او با بیان اینکه با مساعدت شهرداری تبریز مشکلات خودم و موزه در حال مرتفع شدن است، افزود: اخیرا با شهردار محترم تبریز نیز به توافقاتی دست پیدا کردیم که آقای ایرج شهین باهر برای حمایت از موزه و برپایی مجدد آن قول مساعد دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.