معاون عمرانی فرماندار مراغه با تاکید بر لزوم توجه جدی به مسائل بهداشتی در ایام کرونایی گفت: دفاتر خدمات پیشخوان الکترونیک موازین بهداشتی و پیشگیرانه را به صورت جدی مورد توجه قرار داده و رعایت کنند.

دفاتر خدمات الکترونیک موازین بهداشتی و پیشگیرانه را رعایت کنند

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، نقی مسکینی  در نشست بررسی موارد بهداشتی در این دفاتر افزود: با توجه به پرازدحام بودن این دفاتر، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بیش از پیش ضروری است.

وی ادامه داد: براین اساس، دانشکده علوم پزشکی با همکاری اداره پست با تشکیل اکیپ مشترک بر نحوه اجرای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت در دفاتر خدمات الکترونیکی و قضائی به عنوان اماکن پرخطر نظارت مستمر خواهند داشت.

مسکینی اضافه کرد: با توجه به نظارت این اکیپ ها، با هرگونه تخلف و عدم رعایت موازین بهداشتی در این دفاتر برخورد قانونی شده و در صورت لزوم از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: صیانت از سلامت و بهداشت آحاد مردم در وضعیت فعلی و کرونایی بر تمامی فعالیت های خدماتی مقدم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی در این اماکن عمومی، شاهد تشدید شیوع کرونا در سطح شهر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه وضعیت ابتلا به کرونا در مراغه قرمز است اضافه کرد: هم اکنون برای پیشگیری از ابتلای بیشتر به این بیماری، مجبور به رعایت موازین بهداشتی در تمامی اماکن عمومی و مراکز خدماتی خواهیم بود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های اجتماعی در اماکن عمومی گفت: رعایت موازین بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی زمینه ساز پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا خواهد بود.

احمد مجتهدی افزود: تمامی اماکن عمومی و خدماتی نیز باید اقدامات پیشگیرانه بهداشتی را برای کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا در مناطق شهری انجام دهند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.