شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز عملیات احداث دوربرگردان در سه راهی فرودگاه خبر داد.

آغاز عملیات احداث دور برگردان سه راهی فرودگاه

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سامان احمدزاده شهردار منطقه ۶ تبریز با اعلام این خبر گفت: دوربرگردان سه راهی فرودگاه با هدف دسترسی ضلع جنوبی جاده ترانزیتی تبریز – مرند و باند خروجی جاده سنتو به ضلع شمالی جاده ترانزیتی و اتصال به میدان شهید مدنی احداث می‌شود.

او ادامه داد: با اجرای این پروژه شاهد افزایش ایمنی، دسترسی به شهرک شهید بهشتی و میدان شهید مدنی، افزایش ایمنی برای دور زدن در جاده مربوطه، کاهش مصرف سوخت، کاهش تأخیر حرکت و کاهش تصادفات دوربرگردان خواهیم بود.

او افزود: احداث دور برگردان سه راهی فرودگاه علاوه بر کاهش ترافیک و تسریع در تردد خودروها، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی را نیز به دنبال خواهد داشت.

بر اساس این گزارش بازدید میدانی به منظور جابجایی درختان واقع در محدوده این پروژه با حضور دکتر عبدالله تقی پور رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر و مدیران سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز و معاونین منطقه انجام شد.

شایان ذکر است این پروژه با هزینه بالغ بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است که به زودی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.