تلاش ها برای حفظ پویایی تیم تاکرای بانوان شهرستان مراغه در دوران کرونا

به گزارش عصر آزادی آنلاین،سبک تاکرای بانوان مراغه در روز‌های کرونایی تعطیل نیست و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان به تمرینات و فعالیت‌های انفرادی خود ادامه می‌دهد.

رئیس کمیته سپک تاکرا آذربایجان‌شرقی از آمادگی بالای ۹۰ درصدی بانوان تاکرای مراغه در دوران قبل از کرونا  برای مسابقات کشوری قزوین  خبر می دهد و اذعان دارد با این میزان آمادگی ربه کسب رتبه در کشور بسیار امیدوار بودیم.

سخنان عبدی همچنین از برنامه ریزی های کمیته سبک تاکرای شهرستان مراغه  برای برگزاری مسابقات آنلاین بازیکنان مراغه‌ای در دوران کرونا  حکایت دارد که نشان می دهد حفظ نشاط و پویای جامعه ورزشی مورد توجه این کمیته است  و علیرغم محدودیت های فروان ناشی از کرونا در صصد هستند که آمادگی جسمی و روحی بازیکنان را با فراهم نمودن بسترهای قابل تامین در شرایط بحرانی موجود حفظ نمایند.

تیم بانوان سبک تاکرای مراغه از نخستین تیم‌های سپک تاکرا در استان آذربایجان شرقی می باشد که بی شک با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی  می تواند در سال های پیش رو در رقابت‌های کشوری حضور یافته و افتخار آفرینی کند.

سپک تاکرا شبیه والیبال بوده، اما برای گذراندن توپ از تور به جای دست از پا استفاده می‌شود، این بازی از ورزش‌های بومی جنوب شرق آسیا بوده و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است.

اندازه زمین و ارتفاع تور در این بازی شبیه بدمینتون بوده و هر تیم ۳ بازیکن دارد و هر تیمی که بتواند ۲ ست از ۳ ست بازی را از آن خود کند برنده مسابقه خواهد بود، هر ست ۲۱ امتیاز دارد و در ست سوم تنها کسب ۱۵ امتیاز برای پیروز شدن تیم‌ها کافی است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.