فناوران آذربایجان شرقی موفق به ساخت دستگاه هاور کاربردی در صنایع نفت و پتروشیمی شدند

 به گزارش عصر آزادی آنلاین، طراحی و ساختی جدید از دستگاه  opening device برای خدمت به صنایع نفت و پتروشیمی کشور، توسط  یک شرکت تخصصی  فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی ارائه شد.

  گزارش ها در خصوص زمینه فعالیت این شرکت می گوید که  این  شرکت در ماشین آلات بسته بندی صنایع پتروشیمی است و توانسته در مدت زمان کوتاهی خدمات قابل توجهی به صنایع پتروشیمی ارائه کند و بر اساس اعلام وزارت علوم، این شرکت در حال حاضر بیش از چهار هزار قطعه مورد استفاده در صنایع پتروشیمی کشور را بر اساس سفارش تولید می‌کند.

رسول مشتاق، مدیر بازرگانی  این شرکت در خصوص این دستگاه اظهار می کند که  OPENING DEVICE وظیفه باز کردن دهانه کیسه جهت انشتقال به قسمت هاپر برای پرشدن کیسه از گرانول را دارد. به گفته وی مشکلات ناشی از طراحی درقسمت وکیوم دستگاه هاور موجب استهلاک و خرابی بیش از حد قطعات و پایین آمدن راندمان دستگاه و افزایش ضایعات کیسه شده بود،با تغییر در طراحی و  در نمونه‌های تولیدی این شرکت مشکلات مربوطه مرتفع شده است.

مشتاق می گویددر طراحی پکیج فوق سعی شده است تا حد ممکن ساده‌تر نسبت به نمونه هاور باشد و تغییرات انجام شده در قطعات اصلی کم بوده و می‌توان از اکثر قطعات وکیوم هاور استفاده کرد. با نصب این پکیج روی دستگاه‌ها راندمان دستگاه افزایش یافته و ضایعات کیسه در قسمت وکیوم بسیار پایین خواهد آمد و سرعت کارکرد دستگاه ۲ الی ۵ درصد امکان افزایش را خواهد داشت.

وی همچنین از  انجام کلیه مراحل طراحی، مهندسی معکوس و تولید قطعات توسط پرسنل خود شرکت خبر می دهد و اذعان دارد که خود شرکت نیز قطعات یدکی مورد نیاز این دستگاه محصول تولیدی  به مدت پنج سال پشتیبانی می کند.

شایان ذکر است هم اکنون در پتروشیمی امیرکبیر نصب شده و با بهترین راندمان در حال کار است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.