برای تامین رفاه و راحتی مردم، اشتغالزایی زیادی بیش از ۶۰ پروژه‌ی شهرداری در سطح شهر اجرا می‌شود

در شهر تبریز بیش از ۶۰ پروژه عمرانی و خدماتی در حال اجراست

عصر آزادی آنلاین تبریز  ایرج شهین باهر به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس از پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی در حال اجرای شهر تبریز بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، پروژه های در حال اجرای سطح شهر تبریز اعم از تجاری، خدماتی،زیست محیطی، هر سه هفته یکبار از سوی اعضای شورای شهر تبریز و نمایندگان مجلس مورد بازدید قرار می‌گیرد تا موانع و مشکلات موجود در پیشرفت و اتمام پروژه ها را بررسی نمایند و با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیگیری آنها اقدامات لازم را اجرا دهند.

ایرج شهین باهر در این زمینه اظهار دارد در اجرای برخی از پروژه ها با دستگاه‌های دولتی و اداری به مشکل برخورده می شود و گاهی با عدم پرداخت منابع دولتی مواجه می شویم که در این بخش مهم و برای تسریع در روند پروژه ها، پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی  مورد نیاز هست چرا که همه سعی ما بر این است که در کم‌ترین زمان ممکن، تمامی‌پروژه‌های شهری را به اتمام رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.

شهردار تبریز با تاکیدبر اینکه حضور نمایندگان مجلس در بازدید از پروژه‌های شهری، آگاهی بیشتر آنها از وضعیت و فعالیت‌های مجموعه‌ی شهرداری را سبب می شود تشریح کرد: ما در صدد هستیم که از نزدیک مشکلات پروژه ها را به نمایندگان توضیح دهیم و این امر به پیگیری مسائل از هیئت دولت و وزارت خانه‌ها کمک می‌کند؛ برهمین اساس نمایندگان می‌توانند، سهم شهر تبریز را از  اعتبارات دولتی دریافت کنند.

شایان ذکر است در بازدید امروز از شش پروژه‌ی در حال اجرای عتیق، تعریض جاده‌ی آناخاتون، دفع پسماند، مسیر دسترسی دوم عون بن علی، کانال دفع آب‌های سطحی انقلاب و طرح تقاطع غیرهمسطح اتوبان ولایت، اعضای شورای اسلامی تبریز نیز حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.