آرین مهدی زاده در گفتگو با عصرآزادی: با جدیت هیئت مدیره جدید، اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه در بین ۱۰ اتاق برتر کشور قرار دارد

دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه اعلام کرد؛ ارتقای جایگاه اتاق ایران و ترکیه از قعر جدول به گروه طلایی

عصرآزادی/ شهرام صادق زاده:
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه در گفتگو با عصرآزادی درباره ارتقاء جايگاه اين اتاق از رتبه ٢٨ به گروه طلايی در بين اتاق های مشترک بازرگانی ايران با كشورهای خارجی، فعالیت هیئت مدیره جدید را موجب ارتقای جایگاه این اتاق قلمداد کرد.

آرین مهدی زاده با اشاره به اینکه اتاق های مشترک بازرگانی ایران بازوی تجارت خارجی هستند گفت: اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه از مرداد ماه سال گذشته که با هیئت مدیره جدید فعالیت خود را آغاز کرد توانست خروجی قابل قبولی را کسب نماید.

وی با ذکر این نکته که امتیازدهی های جدیدی از سوی اتاق بازرگانی ایران صورت می گیرد افزود: طبق چارت جدید اتاق ایران، امتیازدهی اتاق های مشترک بازرگانی که در شاخص های مختلف انجام گرفته است اعلام شد که اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه در بین ۱۰ اتاق برتر کشور قرار دارد.

مهدی زاده ارتباط مستقیم فعالیت دولتمردان با سطح تجارت و فعالیت های اقتصادی را موثر دانست و اضافه کرد: اکنون برای اتاق های مشترک رتبه های طلایی، نقره‌ای و برنزی تعلق می گیرد و اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه از قعر جدول رتبه بندی به گروه طلایی رسیده است.

وی این امر را نشان دهنده فعالیت مناسب و جدی هیئت مدیره جدید اتاق مشترک ایران و ترکیه دانست و تاکید کرد: طبق چارچوب اتاق ایران در تجارت، عملکرد هیئت مدیره جدید مناسب ارزیابی شده و با یک جهش جالب از رتبه ۲۸ به گروه طلایی ارتقا یافته است.

شایان ذکر است برگزاری به موقع مجامع، افزایش درصدی تعداد اعضا، سایت، اعزام هیئت به خارج از کشور، پذیرش هیئت تجاری، اعزام هیات تجاری جهت بازدید و یا اجاره غرفه، حضور در اجلاس های بین المللی، برگزاری نمایشگاه و اخذ پاویون برای ایران، استقلال محل استقرار، استقلال بودجه از اتاق ایران، برگزاری سمینارهای آموزشی و کارشناسی، انعقاد تفاهمنامه و غیره از جمله شاخص‌های ارزیابی و امتیازدهی اتاق ایران برای اتاق های مشترک بازرگانی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.