“تک دانه مطهر آذربایجان” در مراغه با تولیدسالانه بیش از ۶۰ هزار تن خوراک دام و طیور

به گزازش عصر آزادی آنلاین، معاون استاندار و فرماندار مراغه، روز جمعه در بازدید از کارخانه خوراک دام و طیور تک دانه مطهر آذربایجان این کارخانه  را یکی از بهترین و موفق ترین مجموعه ها در شهرک صنعتی مراغه با تولید مجموع سالانه بیش از ۶۰ هزار تن خوراک دام و طیور عنوان کرد.

سیدعلی موسوی حسینی با بیان اینکه  این مجموعه با داشتن حلقه های مرغ مادر، کارخانه خوراک طیور، فارم های پرورش مرغ گوشتی و کشتارگاه طیور از زنجیره تولید گوشت مرغ، یکی از حلقه های اولین زنجیره تولید گوشت مرغ در آذربایجان شرقی محسوب می شود از اشتغال مستقیم  ٢٢٠ نفر در آن خبر داد.

فرماندار مراغه به اقدامات خیرخواهانه این مجموعه نیز اشاره کرد و گفت: این مجموعه در کنار فعالیت های دیگر از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان کرده است و در دومین مرحله از توزیع بسته های معیشتی، ۲۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان تهیه شده است.

وی ادامه داد: دولت از توسعه و اشتغالزایی حمایت می کند و در شهرستان مراغه با ایجاد مرکز حمایت از سرمایه گذاری و توسعه شهرستان آماده حمایت از سرمایه گذاران هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.