جبران کمبودهای فضای مورد نیاز آموزشی در مراغه با افزایش ۶۰ کلاس درس جدید

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از ایجاد ۶۰  کلاس درس جدید با بررسی وضعیت موجود و تشکیل جلسات متعدد در جهت رفع کمبودهای فضای آموزشی در این شهرستان خبر داد.

رضا آسیابی روز دوشنبه در گفت و گویی خبری فضاهای آموزشی جدید را  اقدامی برای ساماندهی تعدادی از مدارس ۲ شیفته که از سال‌های قبل با مشکل مواجه بودند قلمداد نمود که  تا حدود زیادی  چالش کمبود فضای آموزشی برطرف می کند.

آسیابی با تاکید بر ادامه تلاش برای بهبود وضعیت کلاس های آموزشی مدارس اظهار داشت: بر اساس  برنامه ریزی های انجام شده، هیچ کلاس درسی بدون معلّم نخواهد بود و اولیای محترم نگران وضعیت ایمنی و بهداشتی مدارس در این شهرستان نباشند.

وی افزود: در راستای آماده سازی مدارس برای بازگشایی در قالب پروژه مهر، تمامی فضاهای آموزشی این شهرستان آماده پذیرایی از دانش آموزان با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی هستند.

مدیر آموزش و پرورش مراغه با ذکر این مهم که رفع مشکلات آموزشی دانش آموزان در مدارس اولویت اول آموزش و پرورش این شهرستان بوده است خطزنشان کرد: بیش از ۱۰۰ تن کتاب با کمک و همکاری ارتش به مدارس این شهرستان ارائه شده که با ادامه این همکاری امیدواریم دانش‌آموزی بدون کتب درسی مربوط، سال تحصیلی جدید را آغاز نکنند.

شایان ذکر است: حدود ۵۱ هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در ۵۵۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.