سهولت تردد به روستاهای دامنه سهند با احداث زیرگذر روستایی داش آتان

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاون عمرانی فرماندار مراغه در بازدید امروز از روند اجرای طرع عمرانی احداث زیرگذر روستایی داش آتان از تسهیل دسترسی به روستاهای مسیر داش آتان تا دامنه های سهند با آغاز عملیات اجرایی این  طرح در این شهرستان خبرداد.
تقی مسکینی کاهش خطرات و پیشگیری از حوادث جاده ای ناشی از تردد خودروها مسیر سه راهی داش آتان و در تقاطع مسیرهای روستایی به محور اصلی مراغه- هشترود را از اهداف این طرح که در قالب زیرگذری به طول ۲۴ و عرض ۱۰ متر در حال اجراست بیان نمود و گفت: عملیات اجرایی این طرح توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از روزهای گذشته با انجام عملیات خاکبرداری و گود برداری آغاز شده است.
وی نسبت به پایان این طرح  و بهره برداری از آن تا پایان سال جاری در صورت تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح عمرانی آغاز شده به  همت بخشداری مرکزی و اداره راهداری و حمل و نقل با تملک اراضی  اظهار امیدواری کرد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه نیز در این بازدید گفت: طرح زیرگذر سه راهی داش آتان به منظور کاهش مخاطرات موجود در زمینه تردد خودروها در تقاطع مسیرهای روستایی به محور اصلی مراغه- هشترود در حال اجراست.
نادر شریفی افزود:  براساس نظر کارشناسی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، برای اجرای این طرح نیاز به ۱.۶ میلیارد تومان اعتبار است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.