معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه گلایه‌ کرد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ابراز تاسف از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه، گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای اخیر نه تنها فرودگاه، بلکه در برخی از ادارات و سازمان‌های دولتی هم کمتر شده که این زنگ خطر است.

عباسعلی درستی اضافه کرد: از عدم رعایت دستورالعمل‌ها در فرودگاه هم گله‌مند هستیم و به تبع از مسیرهای قانونی پیگیری خواهیم کرد، چرا که چنین غفلت‌هایی باعث انتشار و افزایش بیماری می‌شود.

وی با اشاره به تداوم نظارت بر رعایت دستورالعمل‌ها در اماکن مختلف توسط اکیپ‌های مشترک مرکز بهداشت استان و اتاق اصناف، بیان کرد: کارشناسان ما در مرحله اول به تذکر، آموزش و راهنمایی اصنافی که دستورالعمل‌ها را رعایت نکرده‌اند، پرداخته و در صورت تکرار، طریق مراجع قانونی اقدام به پلمپ آن واحد می‌کنند.

درستی در خاتمه خاطرنشان کرد: تعدد و فراوانی زیاد اصناف امکان حضور مستمر اکیپ‌های نظارتی را غیرممکن می‌کنند، در این وهله نیز مانند روزها و هفته‌های اول شیوع کرونا که نیروهای بسیج و سپاه به کمک بهداشت آمدند، از آن‌ها برای نظارت مستمر و کافی کمک می‌خواهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.