غدیر مهدوی: جشنواره ایده پردازی ویژه شاغلین شهرداری کرج، دانشگاهیان و شهروندان تمدید شد

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: جشنواره ایده پردازی مدیریت شهری، ویژه شاغلین شهرداری کرج، دانشگاهیان و شهروندان کرجی تا تاریخ 25 آذر ماه سال جاری تمدید شد.

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، غدیر مهدوی با بیان این خبر اظهار داشت: این مرکز اقدام به برگزاری جشنواره ایده پردازی ویژ پرسنل شهرداری کرج در راستای ارزش بخشیدن به دستاوردهای علمی پرسنل شهرداری و بهره مندی از ظرفیت های فکری پرسنل شهرداری و نخبگان شهری به منظور فائق آمدن بر مشکلات و مسائل موجود در حوزه مدیریت شهری کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: لذا با توجه به درخواست مشارکت کنندگان مبنی بر افزایش زمان مدت ارسال آثار، علاقمندان می توانند تا تاریخ 25 آذر ماه سال جاری نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

مهدوی بیان کرد: کلیه پرسنل علاقمند با مراجعه به سایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج و دانلود شیوه نامه ارایه ایده های مرتبط با مدیریت شهری در قالب فرم مربوطه آثار خود را به این مرکز ارسال نمایند.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه از ایده های برتر تقدیر مادی و معنوی صورت خواهد پذیرفت، یادآور شد: صاحبان ایده می توانند با مراجعه به لینک
https://rsc.karaj.ir/portal/home/?generaltext/۳۰۱۱۶۵/۴۸۵۲۲۱/۷۶۶۵۹۲
نسبت به کسب اطلاعات لازم در این مسابقه شرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.