آلومینیوم اراک از سد تراکتور هم عبور کرد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، تیم فوتبال آلومینیوم اراک توانست با نتیجه یک بر صفر مقابل تراکتور به برتری دست یابد.

دیدار تیم های تراکتور و آلومینیوم اراک عصر شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

نیمه نخست این بازی با درخشش بازیکنان تراکتور همراه بود و دقیقه ۶ ضربه تماشایی برگردان محمد عباس زاده به تیر دروازه تیم آلومینیوم برخورد کرد تا شاهد یک بازی تماشایی باشیم.

دقیقه ۲۷ بازی شجاعی، قادری را در محوطه جریمه با یک پاس صاحب توپ کرد که قادری نتوانست کنترل کند و توپ به بیرون رفت.

در این نیمه به رغم اینکه تراکتوری ها مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند دقیقه ۴۰ بازی شاگردان خطیبی صاحب موقعیت پنالتی شدند و امید سینگ اولین گل بازی را برای تیم آلومینیوم اراک به ثمر می رساند.

با شروع نیمه دوم بازی یاران شجاعی از هر تلاشی برای به تساوی کشاندن بازی فروگذار نبودند که دقیقه ۷۵ ضربه سر اکبر ایمانی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و همچنین دقیقه ۷۷ موقعیت تک به تک بازیکن تراکتوری با پور حیدری دروزاه بان آلومینیوم اراک نتیجه بخش نبود و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود اراکی ها به پایان رسید.

تیم تراکتور در این بازی با ترکیب حبیب فرعباسی، محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، محمد مسلمی‌پور، اکبر ایمانی، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری، محمد قادری(اوکاشا حمزویی) و محمد عباس‌زاده مقابل آلومینیوم اراک صف آرایی کرد.

همچنین تیم آلومینیوم اراک با ترکیب حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، میثم آقایی(امیر نوری)، امید سینگ(جابر انصاری) و حامد پاکدل(سعید باقر پسند) وارد میدان شد.

داوری این بازی را کمیل غلامی، رامین بابایی، محمد شاکر، احمد کاظم لو، وحید صالحی، رضوان سرشار و نادر جعفری به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند.

در طول بازی محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، محمد مسلمی پور از تیم تراکتور و امید سینگ، سید مهدی حسینی، پوریا آریا کیا از تیم آلومینیوم کارت زرد دریافت کردند.

تیم تراکتور با شکست یک بر صفر مقابل آلومینییوم اراک با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند و تیم آلومینیوم با ۱۸ امتیاز به رده هفتم جدول لیگ برتر بیستم خلیج فارس صعود کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.