وحدت و همدلی نیروهای مسلح ستودنی است

به گزارش عصر آزادی آنلاین، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: وحدت و همدلی نیروهای مسلح مستقر در استان ستودنی است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه‌ فرماندهان سابق و جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، با قدردانی از زحمات و تلاش های امیرسرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی اظهار داشت: از طرف خودم و استاندار آذربایجان شرقی به این فرمانده عزیز خداقوت می‌گویم که یکی از بهترین فرماندهان استان بودند.

وی افزود: امیر میرزایی یک فرمانده توانمند، ولایی، مدیر و مدبر بودند و مردم و مسوولان آذربایجان هیچ وقت خدمات این فرمانده عزیز را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه تبریز در مورد با فرمانده جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان نیز گفت: من از زمان لشکر ۲۸ توفیق آشنایی با امیر شفیعی را دارم و بعد ها که این فرمانده عزیز در یگان‌های مختلف از جمله در تیپ ۶۵ نیروهای مخصوص تهران حضور داشت و همه می‌دانیم که حضور در این تیپ مستلزم ورزیدگی و آمادگی رزمی بالا است.

وی ادامه داد: در نهایت نیز در تیپ ۲۵ حضور داشتند و به طور خلاصه می‌گویم امیرشفیعی فرماندهی نیست که پشت میز نشین باشد و همیشه در تحرک است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی وحدت بین نیروهای مسلح مستقر در استان را ستودنی خواند و افزود: همواره ما بین نیروهای مسلح استان اتحاد و همدلی ویژه ای وجود دارد به خصوص در قضیه قره باغ که بازهم تیپ ۲۵ واکنش سریع و تیپ ۱۱۶ قزوین به همراه توپخانه مراغه در کنار غیور مردان سپاه و مرزبانی نیروی انتطامی درخشیدند.

حجت الاسلام آل هاشم در پایان تاکید کرد: نباید خدمات و زحمات گذشتگان را فراموش کنیم چرا که هرچه داریم از فرماندهانی است که بازنشسته شده اند و نباید این بازنشستگان عزیز را فراموش کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات امیر سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی قدردانی و امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی به عنوان فرمانده جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.