طرح تبدیل پرونده‌های فیزیکی به الکترونیکی در آذربایجان شرقی اجرا شد

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان از اجرای طرح تبدیل پرونده‌های فیزیکی به الکترونیکی به‌صورت آزمایشی در آذربایجان شرقی خبر می دهد.

موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی روز سه شنبه در نشست شورای قضایی استان آذربایجان شرقی با اشاره به فرا رسیدن هفته گرامیداشت قوه قضائیه گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی و تشریح دستاوردهای قوه قضائیه بوده و باید اقداماتی که انجام شده باید به اطلاع مردم برسد.

خلیل اللهی با بیان اینکه در راستای تحقق سیاست های تحولی قوه قضائیه در استان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، افزود: در راستای اجرای سیاست های تحولی قوه قضائیه طرح حذف فیزیکی پرونده های قضایی و تبدیل پرونده های فیزیکی به الکترونیکی به صورت آزمایشی در استان انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد با اجرای موفق این طرح، در آینده نزدیک تمام پرونده های قضایی دادگستری آذربایجان شرقی به صورت فیزیکی حذف و الکترونیکی شده و اوراق قضایی نیز به طور کامل حذف شوند.
وی در این جلسه از اجرای برنامه های مختلف گرامیداشت هفته قوه قضائیه از جمله برگزاری مصاحبه مطبوعاتی مسئولان قضایی استان، برپایی میز خدمت و دیدار با خانواده معظم شهداء در هفته اول تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.