گشایش بیست و نهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در تبریز

 بیست و نهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ایران – تبریز گشایش یافت.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، در این نمایشگاه تولیدکنندگان و فعالان تولید و پخش انواع لوازم خانگی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم و قزوین حضور دارند.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه محصولات خود را در زمینه های یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز، جاروبرقی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، فرش ماشینی، سیستمهای صوتی و تصویری، تجهیزات آشپزخانه و تصفیه آب عرضه نموده اند.

همزمان با این نمایشگاه، بیست و چهارمین نمایشگاه ماشین آلات چاپ و بسته بندی و صنعت چاپ کشور، نوزدهمین نمایشگاه صنعت تبلیغات و بازاریابی، بیست و یکمین نمایشگاه فرآورده های غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته، چهاردهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات و ماشین آلات مربوطه و هفتمین نمایشگاه نوشیدنی ها، مواد اولیه و ماشین آلات ایران – تبریز در محل این نمایشگاه دایر شده است.

بنا بر این گزارش در این نمایشگاه ها شرکت های داخلی از استان های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، البرز، منطقه آزاد ارس، فارس، همدان وخراسان رضوی و شرکت های خارجی از کشورهای ایتالیا، چین و ژاپن در قالب نمایندگی مشارکت دارند.

نمایشگاه های فوق تا ۲ مرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی تبریز با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برای بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.