جواد چپردار: مدیریت شهری جدید کرج همراه با قوای انقلابی گام بر می دارد

رئیس دوره ششم شورای شهر کرج گفت: شورا و شهرداری دوره ششم همراه با دولت، مردم و مجلس انقلابی هستند.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، جواد چپردار در اولین جلسه اعضاء ششمین دوره شورای شهر کرج ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات اعضاء شورا و شهرداران پیشین این کلانشهر اظهار داشت: از همه اعضای ادوار گذشته شورای اسلامی شهر، شهرداران کرج و افرادی که قبلاً در همین مسئولیت‌ها بوده‌اند اما امروز در جمع ما نیستند، قدردانی می‌کنم؛ شورای ششم درصدد است تا با سرعت وارد عرصه خدمات رسانی به شهروندان شود و امیدواریم در پارلمان محلی خدماتی ارزشمند را ارائه و در راستای توانمندی مردم شهر کرج گام برداریم.
رئیس دوره ششم شورای شهر کرج با بیان اینکه انتخابات این دوره به بهترین شکل برگزار شد، افزود: خدا را شاکریم همزمان با شروع دولت انقلابی، شورای ششم توفیق خدمت‌گذاری پیدا کرد ان شاء الله برنامه ‌های شورای شهر کرج در راستای آبادانی و خدمت به مردم باشد.
چپردار با بیان اینکه هم‌زمان با شروع دولت انقلابی و مردمی، مراسم تحلیف شورای انقلابی ششم شهر کرج انجام شد، تاکید کرد: شورای ششم اهتمام ویژه ای برای ایجاد رضایتمندی شهروندان دارند و در این راستا اهداف و وعده‌های انتخاباتی را مورد توجه قرار می دهیم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه که با قلم‌شان به تقویت و هر چه پرشورتر شدن انتخابات کمک کردند، یادآور شد: از اصحاب رسانه که با خبر و تحلیل فضای انتخابات را با بصیرت پرشور کردند و در راستای منویات مقام معظم رهبری و ولایتمداری حرکت کردند، قدردانی می‌کنم. امیدواریم خداوند به برکت دعای شهداء به ما توفیق دهد، این دوره از شوراها آنچه بر اساس قانون، مقررات و تعهد به مردم ادای دین کنیم.
این مسئول با بیان اینکه برای شفافیت، فسادستیزی و تحول‌گرایی آمده‌ایم، تصریح کرد: نیامده‌ایم که باری بر دوش مردم بگذاریم، آمده‌ایم که مسیر خدمتگزاری و محرومیت‌زدایی را تسهیل کنیم، انتظار داریم که فعالیت‌های شهرداری حتی برای یک ساعت تأخیر نداشته باشد، شعارها و وعده‌هایی به مردم داده شده که چشم‌انتظار تحقق آن هستند.
وی با بیان اینکه انتظار و نگاه مردم به دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج متفاوت است، گفت: از اعضاء و بدنه شهرداری و کارکنان مدیریت شهری می‌خواهیم در همین مسیر گام بردارند، امیدواریم رویکردهای خوب تداوم داشته باشد و آن کارهایی که در آنها مصالح و منافع شهر و شهروندان در نظر گرفته نشده، متوقف شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.