تولید کود در کارخانه کود کمپوست شهرداری تبریز؛ روزانه ٣۵ تن کود کمپوست تولید می‌شود

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری روزانه بالغ بر ٣۵ تن کود کمپوست توسط بخش خصوصی در کارخانه بازیافت و کمپوست شهرداری تبریز تولید می‌شود.
به گزارش عصر آزادی آنلاین، علیرضا اصغری در بازدید از این پروژه ضمن اشاره به ضرورت رفع موانع و مشکلات پیش روی کارخانه کود کمپوست و بازیافت شهرداری تبریز گفت: پروژه مشارکتی کارخانه کود کمپوست یکی از مهمترین دستاوردهای شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر است که رفع موانع و مشکلات پیش رو و همکاری در جهت توسعه آن از جمله ضروریات در حوزه مدیریت پسماند می‌باشد.
وی افزود: روزانه بخشی از پسماند شهری تبریز جهت بازیافت و تولید کود کمپوست به سرمایه گذاری بخش خصوصی این پروژه تحویل می‌شود و در نتیجه ی آن روزانه بالغ بر ٣۵ تن کمپوست با کیفیت استاندارد تولید می‌گردد.
اصغری اضافه کرد: چنانچه حمایت های لازم و قانونی در چارچوب قرارداد فی مابین شهرداری تبریز و سرمایه گذار این پروژه انجام پذیرد؛ با راه اندازی خط دوم بازیافت و تولید کود کمپوست ضمن افزایش میزان تولید کود کمپوست هزینه های عملیاتی و اجرایی سازمان در موضوع حمل و امحای پسماندهای شهری بطور قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.