برخورد با خودروهای متخلف حمل پسماند

در بازديد از خودروهای پیمانکاران بخش خصوصی حمل پسماند عنوان گردید؛

به گزارش عصر آزادی آنلاین، با خودروهای حمل پسماند متخلفی که نسبت به نظافت خودرو و جلوگیری از نشت شیرابه اقدامات لازم را انجام ندهند برخورد خواهد شد.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در بازدید از خودروهای حمل پسماند پیمانکاران بخش خصوصی کلانشهر تبریز ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی آنها در پاکیزگی این کلانشهر گفت: با همت و تلاش کارکنان شهرداری، پاکبانان و پیمانکاران بخش خصوصی کلانشهر تبریز به عنوان تمیزترین شهر ایران طی سال‌های مختلف معرفی گردیده که بایستی در جهت حفظ این جایگاه نسبت به پاکیزگی بیش از پیش و نظافت و پاکیزگی خودروهای جمع آوری پسماند دقت نمود.
علیرضا اصغری افزود: طی بازدیدهای صورت گرفته از کارگاه ماشين آلات پیمانکاران خدمات شهری در برخی از خودروها شاهد نشت شیرابه در سطح شهر هنگام جمع آوری بوده‌ایم که با ارائه اخطارهای لازم و تذکرات موردی پیمانکاران نسبت به رفع إنها اقدام نموده‌اند.
وی اضافه کرد: پیمانکاران خدمات شهری فعال در شهر تبریز همواره می‌بایست نسبت به اصلاح خودروهای خود و مخازن مربوطه جهت جلوگیری از نشت شیرابه پسماند اقدام نمایند که در غیر این صورت برخورد قاطع و لازم برابر قوانین و مقررات با این خودروها انجام خواهد پذیرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.