آیین تکریم و تجلیل مدافعان سلامت در بیمارستان بین المللی تبریز برگزار شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، آیین تکریم و تجلیل از مدافعان سلامت با حضور اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور امروز در بیمارستان ولی عصر(بین المللی) تبریز برگزار شد.
این مراسم، صبح امروز با حضور حسن کامرانی فر، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال کشور، دکتر آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال، محمدرضا غفاری، حسین باجیوند و حامد نجفی، عضو هیات رئیسه لیگ فوتسال کشور برگزار شد.
در ابتدای این آیین، دکتر دبیری از حضور دبیر کل، دبیر و اعضای هیات رئیسه لیگ فوتسال کشور قدردانی کرد و گفت: با وجود اینکه پذیرش بیماران کرونایی برای بیمارستان صرفه اقتصادی نداشت اما بر حسب وظیفه و برای نجات جان همشهریان عزیز در این مدت با تمام قدرت پذیرا ی بیماران کرونایی بوده ایم و باید عنوان کنم طبق آمار میزان فوتی بیماران کرونایی این بیمارستان حدود 4 درصد بود و این در حالی است که میانگین سایر بیمارستان ها 15 درصد بود.
بر اساس این گزارش، کامرانی فر هم ضمن ابراز تشکر از جامعه پزشکی کشور بابت زحمات شان در این مدت، از مدافعان سلامت به عنوان مبارزان خط اول بیماری کرونا یاد کرده و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر این ویروس منحوس ریشه کن شود.
در ادامه این مراسم، دکتر آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال از زحمات دکتر دبیری و پزشکان و پرسنل بیمارستان ولیعصر تبریز بابت زحمات شان در این دوران مبارزه با ویروس منحوس کرونا، تشکر و قدردانی کرد و متن تندیس اهدایی به مدافعان سلامت را برای حضار قرائت کرد.
در بخش دیگری از این مراسم از خانواده های شهدای مدافع سلامت، شهید دکتر مهران نامی، شهید دکتر عبدالرسول نائبی و پرستار شهید خانم نوشین اکبری که در صف مبارزه با کرونا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، قدردانی شد و یاد و خاطرشان گرامی داشته شد.
همچنین از 19 نفر از پزشکان این بیمارستان که در صف اول مدافعان سلامت حضور داشتند، با اهدا تندیس قدردانی صورت گرفت.
شایان ذکر است؛ در این مراسم، دکتر شهرام دبیری، رئیس بیمارستان بین المللی تبریز، مهندس افشین دبیری، عضو هیات مدیره بیمارستان، مهندس فرزین دبیری، معاون امور مالی و اداری بیمارستان، مهندس کلاشی، قائم مقام باشگاه دبیری و مدیر امور پشتیبانی این بیمارستان، خبرنگاران و عکاسان و پزشکان و پرستاران و پرسنل بیمارستان بین المللی تبریز حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.