رئیس اداره امور شعب بانک ملی در آذربایجان شرقی خبر داد؛ پرداخت ۵۴ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۹۰ هزار میلیارد ریال

عصر آزادی آنلاین/ شهرام صادق زاده: رئیس اداره امور شعب بانک ملی در آذربایجان شرقی در نشست خود با خبرنگاران رسانه های گروهی از پرداخت تسهیلات صدف با یک درصد کارمزد خبر داد.

عادل غلامی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات صدف از یک تا ۱۸ درصد کارمزد و تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان توسط بانک ملی صورت می گیرد گفت: بانک ملی به عنوان یک بانک حا‌کمیتی نقش خاصی در موضوعات اقتصادی دارد و سرمایه آن به ۹۲۲ هزار میلیارد ریال رسیده است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی ادامه داد: بانک ملی آذربایجان شرقی ۱۵۰۰ نفر نیرو داشته و با ۱۲۷ شعبه فعال در تمام نقاط استان و حتی نقاط محروم حضور مستمر دارد.
غلامی با بیان اینکه بانک ملی در عین بنگاه اقتصادی بودن وظایف دیگری نیز بر عهده دارد افزود: این بانک با توجه به نقش حاکمیتی خود، رضایتمندی مردم را در اولویت قرار داده و سوددهی در رتبه های دیگر آن است.
وی خاطرنشان کرد: بانک ملی مسئولیت های اجتماعی و اقتصادی متعددی بر عهده دارد و در تمامی محافل و شریان های اقتصادی کشور حضور دارد و سهم بیشتری از تسهیلات ‌کرونایی نیز بر عهده بانک ملی است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان با بیان اینکه در کشور حدود ۳۳ بانک و موسسه اعتباری فعال است اضافه کرد: بیش از ۲۵ درصد تسهیلات تکلیفی و حمایت از اقشار محروم بر عهده بانک ملی است لذا سهم بانکها در زمینه تثبیت اشتغال در دوران کرونا انکار ناپذیر است و اگر این کار نبود بخش اشتغال آسیب جدی می دید.
وی با اشاره به مسئولیت های اجتماعی بانک ملی یادآور شد: علاوه بر حمایت از کسب و کارهای خُرد در طرح های مومنانه و احداث مدرسه و فعالیت های دیگر حضور داشته و سالانه یکهزار بسته معیشتی در قالب طرح مومنانه تهیه و در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار داده است.
مدیر امور شعب بانک ملی استان با ذکر این نکته که ایجاد امنیت اجتماعی در راستای مسئولیت های اقتصادی و اجتماعی ایجاد می شود اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری ۵۴ هزار فقره تسهیلات در قالب ۹۰ هزار میلیارد ریال پرداخت شده که بخش صنعت با ۴۰ درصد بیشترین میزان بوده است.
غلامی با اشاره به پرداخت وام ازدواج از سوی بانک ملی در سطح استان گفت: ۸۷ درصد شرکت کنندگان تسهیلات وام ازدواج را دریافت کرده اند که سهم بانک ملی ۲۱ هزار نفر بوده است و نسبت پرداختی به ثبت کنندگان ۹۶ درصد بوده که سهم این بانک ۲۷ درصد از تعداد ثبت نام کنندگان بوده و ۲۹ درصد وام ازدواج استان از طریق بانک ملی پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه اولین سفته دیجیتالی و امضا دیجیتالی توسط این بانک ارائه شده است بیان کرد: سامانه بام بانک ملی با ظرفیتی بالا و به عنوان امن ترین سامانه بانکی فعال است و پیام رسان بله نیز در خدمت مشتریان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.