کمک های مومنانه برای ۸ هزار خانوار محروم تبریزی در دهه فجر ۱۴۰۰

در دیدار فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با خبرنگاران اعلام شد؛

عصرآزادی/ شهرام صادق زاده: فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز به مناسبت ایام الله دهه فجر با تعدادی از خبرنگاران رسانه های گروهی دیدار نموده و به تشریح برنامه‌های این مجموعه پرداخت.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل با اشاره به اینکه اغلب برنامه های دهه فجر به صورت شهرستانی، پایگاه محور و حوزه محور برگزار خواهد شد گفت: سعی بر آن است تا در برنامه های مربوطه بازآموزی اصول امام راحل برای نسل جوان انجام گیرد.

وی ادامه داد: این اصول که با اعتقاد راسخ به اسلام ناب محمدی(ص)، وعده الهی، ایجاد حکومت محرومان و پابرهنگان و اعتقاد به اراده و انگیزه مردم همراه است در کلام رهبر معظم انقلاب نیز متداعی می گردد.

پوراسماعیل افزود: اگر امروزه احیاناً با مشکلاتی در سطح جامعه مواجه می‌شویم نشان می‌دهد که با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌ایم کمااینکه دشمن نیز همواره سعی در ایجاد زاویه مردم با انقلاب تلاش می‌کند!

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با ذکر این نکته که دشمنان همواره در پی تفرقه افکنی در بین مردم بوده اند اضافه کرد: همگان دیدند که در سال‌های اوایل انقلاب جریان‌های ضد انقلاب به وجود آمد و پس از آن وقوع جنگ تحمیلی و سپس شبیخون فرهنگی و اخیراً نیز جنگ های اقتصادی و حتی ترکیبی به وقوع پیوست و همگی در زیر سایه اصول انقلاب و منویات رهبری بی اثر مانده اند.

وی اظهار کرد: نسل جوان جامعه باید بدانند که وجود مولفه‌های پایدار انقلابی موجب شده تاکنون و علیرغم افزایش توطئه های دشمن که اتفاقاً پیچیده هم هستند سربلند بیرون آییم.

پوراسماعیل با ذکر این نکته که ایام دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب شکوهمند برای هموطنان است تاکید کرد: همواره ایجاد شکاف و فضای یأس و ناامیدی از جمله اهداف دشمنان در طی سال‌های اخیر بوده است لذا در حفظ ارزش های شهدا و انقلاب باید به ارائه دستاوردهای پس از انقلاب پرداخته شود تا صرف هزینه های کلان دشمن برای مردم ایران در جهت ناامیدی از اصول انقلاب و امام تبیین گردد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، همایش سالانه فعالان فضای مجازی سپاه را از جمله شاخص ترین مراسم این دهه قلمداد کرد و گفت: زنگ مجازی انقلاب در مدارس، نشست روشنگری و تبیین گام دوم انقلاب، خاطره‌گویی، بازدید و تجلیل از آسایشگاه جانبازان ۷۰ درصد، ویزیت رایگان پزشکی در روستاهای اسپیران و آناخاتون، تجلیل از خانواده‌های شهدای انقلاب، نشست های بصیرتی، یادواره های شهدا، جُنگ های شادی و ده ها برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از دیگر سرفصل‌ های این ایام الله می باشد.

شایان ذکر است به گفته پوراسماعیل، رزمایش کمک‌های مومنانه با حدود ۸ هزار بسته معیشتی نیز یک حرکت مردمی و قابل قبول خواهد بود که در دهه فجر ۱۴۰۰ انجام خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.