بهتاج: ورزش ناشنوایان از اهمیت خاصی برخوردار است

مجمع انتخاباتی هیات ورزش های ناشنوایان استان آذربایحان‌شرقی به ریاست ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی ‌ محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور: ایوب بهتاج طی سخنانی در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان گفت: اعضای هیئت رئیسه فدراسیون از نخبگان سیاسی و اقتصادی کشور انتخاب شده‌اند و افراد متخصص و نامداری در کمیته های فدراسیون ناشنوایان مشغول به کار هستند که برای توسعه ورزش ناشنوایان و حمایت از این قشر عزیز، بسیار مفید و موثر خواهند بود.

وی ادامه داد: جا دارد در رابطه با هیات ناشنوایان استان، از آقای دکتر غفارزاده که سرپرستی هیأت را در این مدت کوتاه بر عهده داشتند قدردانی کنم که با جان و دل برای این عزیزان در مدت سرپرستی زحمت کشید و مطمن هستم در زمان ریاست نیز این مسیر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: ما هیات ناشنوایان را به شکل ویژه می بینیم و اداره کل بهزیستی استان سهم بسزایی در ورزش این عزیزان دارد و انتضار داریم حمایت ویژه ای داشته باشد.

بهتاج اظهار داشت: در خصوص ورزشکاران ناشنوا، بحث فقط حمایت مالی نیست، بلکه این عزیزان حمایت روحی و معنوی می‌خواهند و این امر با انتخاب آقای دکتر غفارزاده به عنوان رئیس هیأت قطعا به شکل شایسته‌ای به ثمر خواهد نشست.

بهتاج هم چنین گفت: امیدوارم از نیروی کارآمد در بخش امور شهرستان‌های هیات استفاده کنید تا فعالیت موثر و مفید شهرستان‌ها نیز روز به روز بیشتر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.