جلیلی: آمادگی حضور با دو تیم از عجب‌شیر در مسابقات کشوری را داریم 

رئیس هیات تکواندو شهرستان عجبشیر گفت: این شهرستان آمادگی دارد در دو رده سنی پایه در مسابقات کشوری تیم دهد. 

عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: فیروز جلیلی در مورد تعداد تکواندوکاران عجبشیر گفت: تعداد ورزشکاران بیمه شده آقایان و بانوان این شهرستان 250 نفر بوده که ضمن تلاش برای افزایش این رقم، سعی کردیم این افراد را نیز حفظ کنیم و باید عنوان کنم در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا تعداد تکواندوکاران نوآموز کاهش یافته بود که خوشبختانه امسال سیر صعودی در جذب و آموزش داشتیم. 

وی در مورد عملکرد عجبشیر در مسابقات قهرمانی استان گفت: مقامآوران عجب شیر در مسابقات 6 نفر در جوانان و بزرگسالان شامل 2 مدال طلا 4 مدا برنز و 5 نفر در مسابقات نوجوانان شامل 2 مدال نقره و 3 برنز بود که عملکرد مطلوبی برای عجب شیر محسوب میشود. 

جلیلی در مورد اقدامات صورت گرفته برای رشد تکواندو این شهرستان اظهار داشت: برگزاری اردوهای مشترک و مسابقات دوستانه با شهرستانهای مجاور مانند تبریز، سهند و مرند داشتیم و همچنین با استان ها اطراف همانند زنجان، تهران و آذربایجان غربی تعامل داشته و با صرف هزینه 13 میلیون در مسابقات برگزار شده در زنجان حضور یافته و در آینده نزدیک در مسابقاتی که قرار است در ارومیه برگزر شود، حضور خواهیم یافت. 

رئیس هیات تکواندو شهرستان عجبشیر خاطر نشان ساخت: از شاخصهای پیشرفت تکواندو هر شهرستان، تربیت مربیان بوده و ما در سال 1400 یک مربی در رده آقایان و یک مربی در رده بانوان به استان معرفی کردیم.  همچنین در کلیه آزمون‌ها و مسابقات و ارتقا کمربند که حضور یافتیم. قرار بود از شهرستان عجبشیر در لیگ کشوری در رده نونهالان تیم بدهیم که متاسفانه این مسابقات برگزار نشد. 

وی در همین مورد افزود: در حال حاضر میتوانیم در 3 رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در لیگ استان و لیگ کشوری تیم دهیم و که متاسفانه مسابقات کشوری امسال به دلیل کرونا برگزار نشده، ولی ما آمادگی داریم سال آینده در مسابقات کشوری دو تیم دهیم که یکی تیم رده سنی نوجوانان خواهد بود. البته باید یادآور شوم  امسال 3 تکواندوکار عجبشیری را به لیگ‌های کشوری معرفی کردیم به نامهای علی ثنا و متین رنجگر و سینا محترمی که تا به امروز نتایج خوبی هم کسب کردند. 

جلیلی در مورد برنامههای دیگر هیات شهرستان عجبشیر عنوان کرد: سعی میکنیم با جذب اسپانسر هزینههای هیات را تامین و از ادارات دولتی هم کمک بگیریم و اگر موفق نشدم خود با هزینه شخصی هیات را اداره خواهم کرد. 

وی گفت: افزایش تعداد باشگاه‌های تکواندو در شهرستان عجبشیر و روستاهی اطراف از اولویتهای ما بوده و در این راستا اخیرا در دو روستا باشگاه تکواندو راهاندازی کردیم. 

آموزش آنلاین تمرینات برای تکواندوکاران گذاشتیم که نتیجه مطلوبی داشت که هم به صورت آنلاین و هم به حضوری تمرین و تعامل بیشتر با تکواندوکاران و والدینشان داشتیم. 

فیروز جلیل افزود: تصمیم گرفتیم 20 درصد درآمد باشگاهها برای خود باشگاه و هیات همانند کارهای فرهنگی و سایر کارها هزینه شود. 

اخلاق ورزشی سرلوحه اهدافمان بود و عملکرد مربیان را نیز به دقت رصد کرده و شایان ذکر است تشکیل هیات رییسه تکواندو شهرستان عجبشیر در هر دو ماه که به پیشرفت زیادی منجر شده است. 

وی گفت: در خاتمه باید از زحمات استاد رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان آذربایجانشرقی به دلیل زحماتی که برای ارتقا تکواندو استان کشیدند تشکر کنم و امیدواریم شاهد موفقیت روز افزون آذربایجانشرقی در مسابقات بین المللی و کشوری باشیم. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.