کلاشی: دبیری استحقاق حضور در بین 5 تیم برتر کشور را دارد

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: تیم نونهالان این باشگاه شایستگی صعود به جمع  5 تیم برتر لیگ برتر را دارد.

عصرآزادی آنلاین: حبیب کلاشی اظهار داشت: خدا را شکر با نتایج خوبی که در دور مقدماتی کسب کردیم، تیم نونهالان دبیری به دور دوم این مسابقات صعود کرد و این موفقیت حاصل تلاش کلیه کادر مدیریتی، مربیان، بازیکنان و سایر عوامل باشگاه دبیری بود.

کلاشی گفت: قرعه کشی مسابقات به شکلی شد که در مرحله حذفی دو تیم همشهری دبیری و مهدیه باید به مصاف هم روند و بدی این قضیه این است که یکی از تیم های تبریزی توسط دیگر تیم این شهر حذف می شود و از دید مثبت هم یک تیم از تبریز در بین 5 تیم برتر مسابقات قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: تیم نونهالان دبیری از ششم فروردین تمرینات خود در سال جدید را آغاز کرده و این تیم از لحاظ آمادگی در بالاترین سطح خود قرار داشته و امیدواریم در بازی مقابل مهدیه به برتری رسیده و به مرحله نهایی صعود کند.

قائم مقام باشگاه دبیری گفت: دربی فوتبال تبریز در سطح نونهالان متفاوت با سایر دربی های کشور بوده و در هر دو بازی رفت و برگشت دو تیم در دور مقدماتی، هیچ حاشیه ای اتفاق نیافتاده و بازی این دو تیم دربی دوستی و صمیمیت است.

در مرحله حذفی لیگ برتر نونهالان کشور ساعت 20  روز چهارشنبه 24 فروردین تیم نونهالان دبیری تبریز در بازی رفت در ورزشگاه شهرداری تبریز میزبان تیم مهدیه تبریز است.

بازی برگشت دو تیم هفته بعد برگزار می‌گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.