ورود رئیس کل بانک مرکزی به تبریز

رئیس کل بانک مرکزی به همراه جمعی از مدیران بانک‌های کشور وارد تبریز شد و مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفت.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، آقای علی صالح‌آبادی در نخستین برنامه از سفر یک‌روزه خود به تبریز با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

وی همچنین با شرکت در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها و جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، مسائل و مشکلات مرتبط با نظام بانکی استان بویژه درخصوص تامین منابع مالی بخش تولید و انتقال حساب‌های صنایع و معادن بزرگ به استان را با حضور مدیران بانک‌های کشور بررسی خواهد کرد.

بازدید از مجتمع کشت‌وصنعت شیرین‌عسل در شبستر با هدف بررسی روند احداث واحد مرغداری ۶ میلیون قطعه‌ای به‌عنوان بزرگترین مرکز تولید گوشت مرغ خاورمیانه و خط تولید روغن خوراکی جهت خودکفایی استان در تولید این کالای اساسی، بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی با هدف بررسی روند تولید و تامین منابع مالی این گروه صنعتی و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سهلان و شرکت در آیین افتتاح پروژه‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده رئیس کل بانک مرکزی در سفر به تبریز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.