تراي اتلون آذربایجان‌شرقی اول تا سومی حاصل تلاش ورزشکاران

مقام اول و سوم تیمی حاصل تلاش دختران آذربایجان‌شرقی در مسابقات دواتلون قهرمانی کشور بود.
عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: مسابقات دواتلون قهرماني كشور بانوان ۱۴۰۱ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار شد.
‌‌این مسابقات برترین ورزشکاران دواتلون از سراسر کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند که در پایان و در بخش تیمی اصفهان قهرمان و آذربایجان غربی و شرقی به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. در رده سنی بزرگسالان‌ (طناز سادات حسینی شریف، اسرا پناهی، نگین حیدری و نازلی حضوری) شرکت نمودند.

‌در بخش تیمی رده سنی جوانان، این دختران ‌آذربایجان‌شرقی بودند که موفق‌تر عمل کردند و عنوان قهرمانی را از آن خود نمودند. پس از آذربایجان‌شرقی استان های البرز و اصفهان بر سکوهای دوم و سوم ایستادند. در رده سنی جوانان (زهرا زارع، مهدیه فتحی، پریا قربانزاده، مبینا محمدی) به مربیگری خانم‌ها شیما فرزانه و مریم اسدزاده در این دوره از مسابقات شرکت نمودند.

در بخش انفرادی و در رده بزرگسالان شکوه طیاره خواجویی از قم با زمان ۰۱:۱۹:۵۹ به مقام قهرمانی دست یافت. پس از وی نساء کرامتی نیا از ایلام با زمان ۰۱:۲۳:۰۰ در جایگاه دوم ایستاد و حدیث نصر آزادانی از استان اصفهان با زمان ۱:۲۴:۵۸ در رده سوم قرار گرفت.

‌در رده سنی جوانان هم نرگس نسک روش از استان‌ چهارمحال و بختیاری زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و با ثبت زمان ۱:۲۳:۳۰ قهرمان و صاحب مدال طلا شد. زهرا زارع وحید از استان میزبان با زمان ۱۴ ثانیه اختلاف در رده دوم ایستاد و عسل اکبری از البرز با زمان ۱:۲۵:۲۳ بر سکوی سوم قرار گرفت.

آذربایجان‌شرقی نائب قهرمان مسابقات دواتلون قهرمانی کشور
مسابقات دواتلون قهرمانی کشور آقایان ۱۴۰۱ به میزبانی تبریز برگزار شد.
‌‌مسابقات دواتلون قهرماني كشور آقایان ‌‌به میزبانی تبریز و در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار شد.
‌ در بخش تیمی رده بزرگسالان این مسابقات استان گلستان قهرمان شد و استان های آذربایجان‌شرقی‌ (‌صابر چرخی، احمد بلوس، جعفر عبدلی) و زنجان نیز به ترتیب صاحب عناوین دوم و سوم شدند.
‌در رقابت تیمی رده سنی جوانان، این زنجانی‌ها بودند که به مقام قهرمانی دست یافتند، پس از زنجان استان آذربایجان‌شرقی دوم شد و عنوان سوم نیز به استان آذربایجان‌غربی رسید.
تیم جوانان آذربایجان‌شرقی با حضور ۴ ورزشکار (محمدامین صدرامین، نیما عزیزی، سید ایلیا زین العابدینی و سالار عباسی) و مربیگری میر ستار محب یثربی در دوره از رقابت‌ها شرکت نمودند.
‌‌این مسابقات با شرکت بیش از ۴۰ نفر از برترین ورزشکاران دواتلون از ۱۵ استان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در پایان و در رده سنی بزرگسالان علی رضوانی از سمنان با زمان ۵۹:۱۸ صاحب مدال طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات شد. پس از وی سید محمد حسینی از استان گلستان با زمان ۱:۰۰:۳۱ در جایگاه دوم قرار گرفت و امین سقایی دهکردی از چهارمحال و بختیاری با زمان ۱:۰۰:۳۴ بر سکوی سوم ایستاد.
‌ در رده سنی جوانان نیز محمدیاسر سجاد از استان‌ اصفهان موفق شد با رکورد ۱:۰۳:۴۵ مقام قهرمانی را از آن خود کند. مهدی شافعیان از زنجان با زمان ۱:۰۵:۰۰ در رده دوم قرار گرفت و فرید هادی‌پور از چهارمحال و بختیاری با زمان ۱:۰۵:۲۶ بر سکوی سوم ایستاد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.