پیشگیری و درمان نوین انواع زخم در کلینیک زخم آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز

پیشگیری و درمان نوین انواع زخم از طریق ارائه راهکارهای نوین در کلینیک زخم آسایشگاه خیریه کهریزک البرز صورت می پذیرد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، با توجه به اینکه شیوع زخم بستر و انواع زخم‌های دیگر در دوران سالمندی امری طبیعی است، کلینیک زخم ساختمان یاس مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی معلولان در این راستا خدماتی را به سالمندان و معلولان جسمی حرکتی و بیماران ام اس مراکز چهار گانه آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز ارائه می کند.
طاهره جهانگرد مدیر مرکز جامع یاس در این باره گفت: افرادی که بنا به شرایط خاص پزشکی مانند پارگی پوستی (بنا به دلایل مختلفی مانند: تصادف و جراحی و …) یا سایر علل مانند خون رسانی ضعیف به ناحیه زخم (زخم های فشاری مانند زخم بستر)، از زخم هایی رنج می برند که روند بهبود و درمان آهسته ای دارند، بایستی بدانند که تنها نیستند. این زخم ها به درمان های خانگی مانند مصرف دارو، واکنشی نشان نمی دهند (مانند درمان زخم پای دیابتی) و به همین خاطر، درمان های ویژه ای نیاز می باشد.
مدیر مرکز جامع یاس اضافه کرد: کلینیک زخم، این امکان را برای بیماران فراهم می کند تا با درمان سریع و موفق زخم، به زندگی عادی خود بازگردند.
جهانگرد تصریح کرد: در صورتی که زخم جزئی باشد، درمان های خانگی به تنهایی کافی می باشد. حتی در چنین مواردی، آموزش های لازم در اختیار بیماران قرار داده می شود، اقداماتی مانند: نحوه صحیح شست و شوی زخم، نحوه صحیح پانسمان کردن و زمان مناسب تعویض، رژیم غذایی سالم و متعادل و کنترل سطح قندخون در افراد مبتلا به دیابت.
سارا طاهریان پرستار و کارشناس زخم آسایشگاه خیریه کهریزک البرز نیز در این باره گفت: کلینیک زخم آسایشگاه خیریه کهریزک البرز با حضور کادری مجرب و متخصص و با در اختیار داشتن امکانات درمانی و بازتوانی، خدماتی چون درمان زخم های فشاری و زخم بستر، درمان زخم های پای دیابت، زخم های جراحی (درمان زخم های پای دیابتی بعد از آمپوتاسیون)، درمان زخم های ناشی از تصادف و تروما و درمان زخم های سوختگی را ارائه می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.