آغاز عملیات کاشت نهال در مدارس تبریز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

همزمان با آغاز تحصیلی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کاشت نهال در مدارس تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی انجام گرفت.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه ویژه نهال‌کاری در مدارس تبریز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز برگزار شد. در ویژه برنامه‌ای که به همین منظور در هنرستان کشاورزی تبریز ترتیب یافته بود پس از به صدا درآمدن زنگ مدرسه عملیات کاشت نهال در مدارس تبریز با کاشت نمادین درخت توسط آقای خرّم استاندار آذربایجان شرقی انجام گرفت.

در این ویژه برنامه، آقای هوشیار شهردار تبریز، آقای صیادی مدیرکل آموزش پرورش استان، آقای امجدی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز و جمعی از مدیران و مسئولان شهری حضور داشتند.

آقای خرّم استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از زحمات شهرداری تبریز در آماده‌سازی مدارس تبریز و اجرای برنامه‌های پاکسازی مراکز آموزش پرورش، نهال‌کاری در مدارس تبریز را گام مهم و موثر در فرهنگ‌سازی و آموزش عملی کودکان با موضوع فضای سبز و نقش حیاتی درخت در سالم‌سازی محیط زندگی انسان‌ها عنوان کرد.

آقای هوشیار شهردار تبریز کاشت نهال در مدارس را فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های عملی لازم در راستای اهمیت و لزوم وجود فضا‌های سبز شهری و نهال‌کاری برای تلطیف هوای شهر و سلامتی انسان‌ها دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.