تحول بزرگی در تکواندو بانوان ورزقان 

مربی بانوان تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با حمایت باشگاه مس سونگون ورزقان شاهد تحولی و نشاط در ورزش تکواندو بانوان این شهرستان هستیم.
عصر آزادی آنلاین، شبنم پاشازاده در مورد وضعیت تکواندو ورزقان  اظهار داشت:  باشگاه  مس سونگون با مدیریت آقای خطیبی از مرداد ماه سال جاری با عزمی دوچندان در رشته های پایه به فعالیت خود قوت بخشیده است.
در این راستا ما هم در رشته‌‌ی تکواندو در تمامی رده‌های سنی حضور درخشانی در مسابقات سال جاری داشته‌ایم و صاحب چندین مدال طلای استانی و کشوری شده‌ایم.
وی گفت: در رده‌ی خردسالان اسرا فرهادزاده صاحب مدال طلا قهرمانی کشور خردسالان منطقه ۱  کسب کرده بود.
در رده‌ی نونهالان پینار لطفی زاده صاحب مقام قهرمانی استان و بازیکن منتخب جهت حضور در مسابقات لیگ برتر کشوری شدند.
درمسابقات خردسالان(‌رده ی کمربند های سبز و آبی) تیم مس ورزقان با کسب ۳ طلا و یک نقره و دو برنز درخشان ظاهر شده و من هم به عنوان فنی‌ترین مربی استان انتخاب شده بودم.
مربی تیم تکواندو مس سونگون افزود: امسال برای اولین بار با تیم‌ جوانان دخترمان در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی در تهران حضورداشت  که سفری بسیار پربار برای دخترانمان جهت کسب تجربه و حضور قوی‌تر در میادین بود.
وی در پایان ابراز داشت: الحمدالله با حمایت های باشگاه مس، شاهد شکوفایی استعدادها وتلاش‌های ورزشکاران‌مان هستیم و انشاالله با برنامه‌ریزی و حمایت‌های بیشتر مخصوصا از لحاظ سخت افزاری‌، قهرمانان بومی بیشتری از این باشگاه شاهد خواهیم بود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.