رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:
روابط عمومیها نقش برجستهای در شکل گیری افکار در جامعه دارند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که روابط عمومیها نقش برجستهای در شکل گیری افکار در جامعه دارند، گفت: از سال گذشته با تشکیل انجمن روابط عمومیهای استان شکل جدیدی در این عرصه با محوریت بخش خصوصی و ورود روابط عمومیهای کسب و کارهای بزرگ و هلدینگها ایجاد کردهایم.
به گزارش عصرآزادی آنلاین، صابر پرنیان، پنجشنبه، ۱۴اردیبهشت ماه، در سمینار مدیریت آموزشی تشریفات با حضور اصحاب رسانه و روابط عمومیهای استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای اعضای انجمن روابط عمومیهای بخش خصوصی استان افزود: با پیشرفت تکنولوژی و توسعه فضای دیجیتالی روابط انسانی نتوانسته است همپای تکنولوژی رشد پیدا کند، اینجا است که نقش روابط عمومیها برجسته میشود.
وی ادامه داد: روابط عمومیها با ظرفیتهای بسیار زیادی که دارند میتوانند در پشتیبانی، افکارسنجی، مخاطب شناسی، رضایت ذینفعان و گسترس ارتباط بین مردم و سازمانها و بهبود فضای کسب و کار نقش بی بدیلی را ایفا کنند.
وی آذربایجان شرقی را یک استان اقتصادی با محوریت بخش خصوصی دانست و گفت: بخش خصوصی به عرصه روابط عمومی ورود اساسی داشته باشد و با رسانهها ارتباط برقرار کنند.
پرنیان با اشاره به نقش روابط عمومیها در کنترل افکار در فضای سرمایه گذاری و رفع موانع تولید و کمک به رشد و گسترش فضای کسب و کار افزود: باید تبریز را به شهر اقتصاد، تولید، اشتغال، صادرات، شهر گردشگری و شهر تولید ثروت تبدیل کنیم که در این زمینه نیز نقش رسانه و روابط عمومیها بسیار پر رنگ است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی خاطر نشان کرد: روابط عمومیها با خلاقیت و دید گستردهای که دارند میتوانند مشکلات را احصا کنند تا موانع کسب و کارها رفع شود.
منبع/ ایسنا