تراکتور به مصاف تیمی از امارات یا لبنان می‌رود

تیم تراکتور در اواخر مرداد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت.
عصرآزادی آنلاین: پرونده مجوز تیم‌های ایرانی روز 25خرداد در کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بررسی قرار گرفته و رای نهایی در این مورد صادر خواهد شد.
تا بدین لحظه حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی بوده و تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و نساجی نماینده ایران در مرحله گروهی بوده و تیم تراکتور باید به عنوان نماینده چهارم ایران باید از مرحله پلی‌آف مسابقات خود را آغاز کند.
تیم تراکتور اواخر مرداد ماه و در تک بازی این مرحله به مصاف برنده بازی تیم های شباب الاهلی امارات و الاحد لبنان خواهد رفت و در صورت پیروزی در این بازی به مرحله گروهی مسابقات راه می‌یابد.
شناسایی حریف تراکتور
باشگاه فوتبال شباب الاهلی امارات تیمی از شهر دبی است. مالک این باشگاه حمدان بن محمد آل مکتوم، ولیعهد حکومت شهر دبی است. الاهلی ثروتمندترین و پرهوادارترین باشگاه فوتبال در امارات است. این باشگاه به دلیل بازیکنان ایرانی که در این تیم بازی کرده‌اند، در میان ایرانیان مقیم دبی نیز هوادار دارد . مهدی قایدی و احمد نوراللهی از جمله بازیکنان سرشناس ایرانی این تیم می باشند.
در سال ۲۰۱۷، دو باشگاه دبی و الشباب با الاهلی ادغام شدند و نام باشگاه به شباب الاهلی امارات تغییر یافت
الاحد لبنان تیمی ناشناخته‌ای است که در فصل گذشته لیگ این کشور با کسب 36 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافته است و سهمیه پلی آف لبنان در لیگ قهرمانان به این تیم اختصاص یافت.
برنده شباب الاهلی امارات و الاحد لبنان حریف تراکتور در مرحله حذفی خواهند بود.
سابقه بازی تراکتور با تیم اماراتی
تیم تراکتور هیچ سابقه بازی با تیم های لبنانی ندارد اما تنها دو بار با تیم الاهلی امارات بازی کرده و با الشباب هم سابقه رویارویی نداشته است.
بازی تراکتور با الاهلی امارات در تبریز یک بر صفر به سود تراکتور به اتمام رسیده و در امارات الاهلی 3 بر 2 تراکتور را مغلوب کرده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.