اکران فیلم سینمایی یک شهر تنهایی در تهران

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی:
فیلم سینمایی یک شهر تنهایی به تهیه‌کنندگی مشترک مجتبی سعیدزاده و رضا جلالی جمعه نهم تیرماه در فرهنگسرای ساعی تهران اکران گردید.
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ نویسندگی این فیلم را سیدمهدی نریمانی و کارگردانی آن را مجتبی سعیدزاده بعهده داشت که محصول هنروتجربه می‌باشد که در سینماهای هنروتجربه و همچنین پلت فرم های معتبر پخش خواهد شد.
در این فیلم سیروس همتی، محمود نظرعلیان، هما خاکپاش، مجید نوری، رحیم مهدی خانی، فتح الله طاهری، سیده مریم طباطبایی، علی کاظمی، محمود سرابی، معصومه گودرزی، محمدمهدی نظری، ابوالفضل شیرازی، زهرا امیدی، مریم حسن زاده، ارسلان داوودی، مجید علم بیگی، ساینا خاکپور، آیلین خدابندلو، روشان رضایی، مائده آتین، حسین حیدری، علیرضا صادقی، محمد شجاعی، محمد رشیدی، مریم خدایی، سوکول قیصر، بردیا میررضایی، ملیکا تفتیان، ایلیا حسین پور، مرضیه شهبازی، امیرحسین خیری، پارسا نظیری، جمیله نادری، ابوالفضل زرین، سیدحسین حسینی، ایفای نقش نمودند که در منطقه کجور از توابع استان مازندران فیلمبرداری گردید.
فیلم یک شهر تنهایی اولین فیلم سینمایی این کارگردان جوان می‌باشد که برگرفته از اشعار مرحوم عاصم اردبیلی و زندگینامه دختری بنام سوری می‌باشد که قصه آن واقعی می‌باشد.
در پایان مراسم مجتبی سعیدزاده کارگردان این فیلم از بازیگران و عوامل این فیلم و تمام عزیزانی که در تولید و ساخت این فیلم سینمایی زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کرد و لوح تقدیر به رسم یادبود به بازیگران و عوامل این فیلم اهدا گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.