رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

ضرورت تعریف ردیف اعتباری ویژه برای مجتمع درمانی باباباغی تبریز

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت تعریف ردیف اعتباری ویژه برای مجتمع درمانی بابا باغی تبریز تاکید کرد و گفت: برای تحقق این امر نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.
محمد فرشکاران در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع درمانی باباباغی تبریز در گفتگو با خبرنگاران افزود: زیرساخت‌های لازم در این مجتمع برای سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی کاملا مهیا بوده و پشتوانه مردمی هم وجود دارد؛ در هر صورت این مرکز باید از حالت رکود خارج شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مجتمع باباباغی به عنوان یک برند و مرکز جُذامیان کل کشور محسوب می‌شود امکان استفاده از فضاهای موجود و پتانسیل‌های این مجتمع در توسعه گردشگری سلامت، ایجاد کلینیک روان درمانی و سلامتکده فراهم است.
فرشکاران با بیان اینکه لازم است فضای ۱۰۰ هکتاری مجتمع برای درآمدزایی و ایجاد گردش مالی به صورت خودگردان بهسازی شود ادامه داد: برای ساماندهی و اصلاح فضای فیزیکی و ساختمان‌ها حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت تعریف ردیف اعتباری ویژه برای مجتمع درمانی باباباغی تبریز تاکید و خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

▪️در تامین نیروهای درمانی و پشتیبانی دچار چالش هستیم

رئیس مجتمع باباباغی تبریز نیز توضیح داد: ۳۵۰ بیمار مزمن روانپزشکی بستری فاقد حمایت‌های خانواده، ۱۰۰ بیمار جذامی و در مجموع ۴۵۰ نفر تحت پوشش مجتمع درمانی باباباغی هستند.
علی اصغرزاده فرسودگی تاسیسات و نشتی آب، نقص فنی تاسیسات برق و کمبود نیروی انسانی را از جمله مشکلات مجتمع اعلام و اضافه کرد: موافقت اصولی ۳۵۰ تخت روان را برای مجتمع بابا باغی اخذ کرده ایم اما در تامین نیروهای درمانی و پشتیبانی دچار چالش هستیم.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی در این مرکز، حمایت‌های مالی صورت گرفته از طرف سازمان را موتور محرکه طرح های عمرانی مجتمع و موجب ایجاد انگیزه مضاعف در پرسنل جهت جذب حمایت‌های مالی و معنوی بیشتر از سوی سایر نهادها و داستگاه‌ها دانست.
شایان ذکر است رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی به همراه کارشناسان این سازمان ضمن حضور در مرکز بررسی و تحقیق بیماری های پوستی از بخش های مختلف این مجتمع از نزدیک بازدید کرد.
فرشکاران در ابتدا از بخش جدید پوست دکتر مبین بازدید کرد و به گفت‌وگو با بیماران مجذوم پرداخت و سپس از بخش بازسازی شده مهر شامل بیماران مزمن روانپزشکی، سالن همایش مجتمع و محل سکونت بیماران جذامی بازدید به عمل آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.