با وجود انتشار خبر اکران ویژه عکاسان صورت گرفت؛

ممانعت از ورود عکاسان به نمایش «محرمانه های یک زن»

عصرآزادی آنلاین / سرویس فرهنگی:
خانه نمایش دا مانع ورود عکاسان و خبرنگاران به نمایش «محرمانه های یک زن» شد . چه کسی خبر دروغ ویژه عکاسان و خبرنگاران را منتشر کرد؟
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ بنا به گزارش های رسیده، نمایش محرمانه های یک زن به کارگرانی حسینعلی بینوایی که در تاریخ دهم مرداد 1402 ساعت 19:30 در خانه نمایش دا قرار بود مهمان عکاسان و خبرنگاران باشند به دلیل نا هماهنگی گروه و سالن ، تیم اجرایی مانع ورود عکاسان و خبرنگاران شدند.
یکی از خبرنگاران حاضر در سالن اظهار داشت: بارها و بارها به عکاسان وخبرنگاران در حوزه فرهنگ و هنر در سالن های هنری بی احترامی شده است ومانع ورود آنها به سالن می‌شوند جالب است سالن در جریان این رویداد نبوده و نمایش محرمانه های یک زن  در سالن شماره 2 خانه نمایش دا  قرار بود به اجرا برود . و کارگردان نمایش هیچ توضیحی بابت این اتفاق نداده و تا این لحظه حتی  عذرخواهی بابت تاخیر و این نا هماهنگی انجام نداده است
طی تماس تلفنی با بهناز شهسوار روابط عمومی خانه نمایش دا گفت: نمایش محرمانه های یک زن به کارگردانی حسینعلی بینوایی بدون هماهنگی با سالن خبر ویژه عکاسان و خبرنگاران رو منتشر میکند، در صورتی که سالن درجریان این موضوع نبود است. و با توجه به داشتن مهمان ویژه و ظرفیت کم سالن شماره 2 خانه نمایش دا مانع ورود عکاسان می شود . که این ناهماهنگی ازطرف کارگردان  نمایش محرمانه های یک زن بوده .همچنین روابط عمومی خانه نمایش دا بابت اتفاق 10 مرداد از عکاسان وخبرنگاران عذر خواهی کرد و گفت ما رسماو  شدیدا پیگیر این موضوع هستیم . حسینعلی بینوایی کارگردان نمایش محرمانه های یک زن باید پاسخگو باشد . که چرا بدون هماهنگی با سالن باتوجه به داشتن ظرفیت کم خبر ویژه عکاسان در سایت های رسمی و گروه های منتشر می‌شود.
نمایش محرمانه یک زن که قرار بود میزبان عکاسان وخبرنگاران درخانه نمایش دا باشد بدون حضور آنان برگزار  می‌شود . هنوز دلیل این ناهماهنگی و منبع انتشار خبر دروغ مشخص نیست.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.