همایش روز جهانی ووشو برگزار شد

به مناسبت روز جهانی ووشو هیئت ووشو استان آذربایجان شرقی همایشی در آمفی تئاتر ائل گلی تبریز برگزار کرد.
عصرآزادی آنلاین: همایش با حضور حداکثری ووشوکاران دختر و پسر استان با نرمش گروهی شروع و سپس به صورت تیمی و انفرادی در دو بخش ساندا و تالو اجرا گردید.
رئیس هیئت ووشو استان آذربایجان شرقی ضمن خیرمقدم به مهمانان و حاضرین روز جهانی ووشو را به جامعه بزرگ ووشو استان تبریک گفت.
امان زاده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک و قدردانی از ورزشکاران و مسئولین هیئت گفت: اجرای چنین برنامه های باعث توسعه فرهنگ ورزش میان کل افراد جامعه می شود تا از سلامت روح، روان و جسم برخوردار باشند‌.
نجف‌زاده با اشاره به چگونگی تخصیص بودجه به این باشگاه، اظهار داشت: بودجه تمامی باشگاه‌های ورزشی از ردیف بودجه مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت صنایع ملی مس ایران تامین می‌شود.‌ قول‌های مساعدی از شرکت مس ایران برای تامین بودجه مورد نیاز گرفتیم و برای اخذ بودجه مناسب با چندین مجموعه بزرگ اقتصادی برای حامی مالی بودن، صحبت کردیم. لباس مس سونگون در چندین سال گذشته هیچ‌گونه اسپانسری نداشته است و تلاش می‌کنیم در فصل جاری و حتی سال‌های آینده، چنین امری محقق شود.
وی در پایان صحبت‌هایش اضافه کرد: در نهایت از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه محترم بی‌نهایت متشکرم و روز خبرنگار را مجددا تبریک می‌گویم. امیدوارم در روزهای پیش‌رو با کمک یکدیگر بتوانیم بهترین نتایج را برای تیم‌های باشگاه مس سونگون ورزقان رقم بزنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.