توان اجرایی بالای ورزش شهرستان تبریز

مهدی نوائی گفت: میزبانی 14 دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در تبریز نشان دهنده توان اجرایی بالای ورزش شهرستان تبریز است
عصرآزادی آنلاین: مهدی نوائی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز به همراه نیروهای ستادی اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در دیدار با حبیب ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: در دو ماه گذشته تمام توان اجرایی و زیر ساختی ورزش شهرستان تبریز بر میزبانی 14 دوره مسابقات المپیاد دختران و پسران استعدادهای برتر کشور نشان دهنده توان اجرایی بالای ورزش شهرستان تبریز است.
وی در این دیدار با ارائه گزارش برگزاری و میزبانی مسابقات المپیاد دختران و پسران استعدادهای برتر کشور و سی و ششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان افزود: ورزش شهرستان تبریز در بخش اجرایی و زیرساختی با حمایتهای مدیر کل ورزش و جوانان استان و ستادهای اجرایی استانی توانسته توان خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین کلانشهرهای کشور در ورزش کشور نشان دهد.
نوائی تصریح کرد: برطرف کردن نواقصات استادیوم یادگار امام ره تبریز برای آماده سازی رقابتهای لیگ برتر فوتبال, لیگ باشگاههای آسیا و حتی لیگ دسته یک یکی دیگر از نقاط قوت شهرستان تبریز در این چند ماه اخیر بوده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز اظهار داشت: تمامی تمهیدات و نیازهای برگزاری رقابتهای هاکی و تکواندو المپیاد استعدادهای برتر کشور در تبریز در دو بخش دختران و پسران انجام یافته است تا میزبانی شایسته تبریز در این دوره از رقابتها به نحو احسن پایان یابد.
در این دیدار حبیب ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: سیستم اجرایی اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز به رشد رسیده و با تمام توان تمامی وظایف خود را در بخشهای اجرایی و زیر ساختی به نحو احسن انجام داده است.
وی افزود: در تمامی رویدادهای ورزشی در سال 1402 تمام تلاش بر نشان دادن توان و قدرت اجرایی و کسب مدال در رقابتهای مهم بوده است که در این بخش شهرستان تبریز به نحو احسن سیاستهای اداره کل را به پیش برده است.
وی در این دیدار بر برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی و افتتاح پروژه های عمرانی در هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان تبریز تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.