ملی‌پوش هندبال:

هیچ شناختی از ژاپن نداریم/ ۱۰۰ درصد از گروه صعود می‌کنیم

مهدی بهنام‌نیا گفت: عربستان تیم هماهنگ و سخت‌کوشی است اما از ژاپن هیچ اطلاعاتی نداریم.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، مهدی بهنام‌نیا، در خصوص حریفان تیم ملی هندبال ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: با تیم‌های عربستان، ژاپن و عربستان همگروه هستیم. عربستان همیشه تیم هماهنگ و سخت کوشی بوده است اما از ژاپن اطلاعاتی نداریم چون در قهرمانی آسیا غیبت داشت. خداراشکر بازی‌ سوم ما با ژاپن است و می‌توانیم تا آن بازی تیم را آنالیز کنیم.
وی در ادامه گفت: امیدوارم در بازی مقابل عربستان با آمادگی بیشتری حاضر شویم و شرایط خوبی داشته باشیم. از هر گروه دو تیم صعود می‌کنند. همه گروه‌ها سه تیمی‌اند و تنها گروه ما چهار تیمی است.

بهنام‌نیا افزود: امیدواریم به عنوان سرگروه صعود کنیم تا در دور بعد کار راحت تری داشته باشیم. اگر دوم گروه بالا برویم کارمان سخت تر خواهد شد.

ملی‌پوش هندبال در پاسخ به این سوال که آیا از گروه صعود خواهید کرد گفت: ۱۰۰ درصد صعود می‌کنیم، ما با هم هم قسم شده‌ایم.

بهنام‌نیا در ادامه گفت: هر تیم با حداکثر آمادگی به هانگژو می‌آید. ما هم دو ماه است که اردوها را شروع کرده‌ایم. یک اردوی تدارکاتی دو ماهه در صربستان داشتیم که تمرینات آمادگی جسمانی و مسابقه تدارکاتی بود. بعد هم که لیگ شروع شد. امیدواریم به نتیجه خوبی در هانگژو برسیم.

وی افزود: قطعا هر تیمی که بخواهد موفق شود نباید ناامید باشد ما هم، هم قسم شده‌ایم. پروسه سختی داریم اما اگر خوب شروع کنیم در ادامه کار راحت‌تری خواهیم داشت. همانطور که در دور مقدماتی عربستان را شکست دادیم در این مسابقه هم باید نتیجه خوبی بگیریم.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.