کسب 30 مدال توسط ورزشکاران شهرستان چاراویماق

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان چاراویماق گفت: حاصل تلاش ورزشکاران این شهر در نیم سال اول 1402، کسب بیش از ۳۰مدال استانی  در رشته های کشتی، بوکس، کاراته بانوان و ووشو بانوان بود.
عصرآزادی آنلاین: سعید فلاحی  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان  چاراویماق  در خصوص عملکرد فرهنگی ورزشی این اداره در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ گفت: از مهمترین فعالیت  این اداره در حوزه ورزش  قهرمانی،  می توان به اعزام بیش از ۲۰ ورزشکار به مسابقات قهرمانی استان و مسابقات کشوری که حاصل آن کسب بیش از ۳۰مدال استانی  در رشته های کشتی، بوکس، کاراته بانوان و ووشو بانوان اشاره کرد.
وی در ادامه افزود: این شهرستان میزبان مسابقات استانی در رشته بوکس و میزبان اردوی تیم های منتخب استانهای مختلف از جمله میزبانی از اردوی مشترک تیم‌های منتخب بوکس استانهای آذربایجان غربی،زنجان و اردبیل با تیم منتخب استان آذربایجان شرقی بود.
فلاحی در خصوص عملکرد حوزه همگانی این اداره اظهار داشت: در حال حاضر ۴ ایستگاه نرمش صبحگاهی و ۲ ایستگاه نرمش عصرگاهی در بخش آقایان و بانوان بصورت مجزا در اماکن ورزشی سطح شهرستان در حال برگزاری است و ۵۰ مسابقه در رشته های مختلف در این شهرستان در سطح شهرستانی و بین شهرستانی برگزار شده است. همچنین برگزاری ۷ مورد همایش کوهروی، ۱۰ مورد همایش پیاده روی خانوادگی و ۳مورد همایش دوچرخه سواری در شهرستان چاراویماق  انجام یافته است.
فلاحی همچنین در حوزه ورزش روستای از برگزاری بیش از ۸ جشنواره مختلف در روستاهای شهرستان و برگزاری بیش از ۱۰ مورد مسابقه ورزش روستایی در چاراویماق خبر داد.
فلاحی در حوزه آموزش از برگزاری ۲ کارگاه آموزشی با  موضوع روانشناسی ورزشی در  شهرستان خبر داد و افزود: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال این کارگاه ها تا ۷مورد افزایش پیدا خواهد یافت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چاراویماق  در خصوص عملکرد عمرانی این اداره گفت: در زمینه عمرانی به احداث ۷مینی چمن با همکاری  اداره کل ورزش و جوانان،بنیاد علوی، بخشداری و فرمانداری شهرستان در روستاهای شهرستان چاراویماق و نصب دیوار پوش در سالن ولیعصر می توان اشاره کرد. این پروژه ها با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصد تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسیدکه با بهره برداری از این پروژه ها سرانه ورزشی رو باز شهرستان دو برابر خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.