کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی

کولاک دانیال سهرابی با شکست قاطع قهرمان سابق جهان/ علیزاده هم به نیمه نهایی رسید

نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود در بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل قهرمان سابق جهان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، در ادامه رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی بازی های آسیایی در چین، دانیال سهرابی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۲ در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هانسو ریو دارنده ۲ مدال طلای جهان در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ از کره جنوبی به روی تشک رفت و در پایان در همان تایم نخست با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

سهرابی پیش از این در دور نخست مقابل یانگ جین رو از کره شمالی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید.

همچنین ناصر علیزاده نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای آسیا نیز در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آنامامدوف از ترکمنستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

علیزاده پیش از این در دور نخست مقابل آتابک عزیزبیک‌اف دارنده ۳ مدال نقره آسیا از قرقیزستان به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید.

میثم دلخانی در ۶۰ و امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ کیلوگرم دو نماینده دیگر ایران در روز نخست این رقابت‌ها هستند که در دور نخست مقابل رقبای خود صاحب برتری شدند.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.