هشتمین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران تاثیرگذار و نمونه در حوزه صنعت و اقتصاد کشور به کار خود پایان داد؛

نشان عالی مدیر سال ایران به کارآفرین نمونه آذربایجانی رسید

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: هشتمین اجلاس سراسری “تجلیل از مدیران تاثیرگذار و نمونه در حوزه صنعت و اقتصاد کشور” با اعطای نشان عالی مدیر سال به آنها در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و طی آن از زحمات و خدمات مدیرعامل هلدینگ آذر قلعه تبریز به عنوان مدیر برتر و کارآفرین نمونه کشور تجلیل به عمل آمد.

در این اجلاس که در آن نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد شرکت‌ها و صنایع بزرگ کشور حضور داشتند بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از بختیار مهمانی مدیرعامل هلدینگ آذر قلعه تبریز با اهدای نشان عالی مدیر سال، تقدیر به عمل آمد.

بر این اساس، هلدینگ آذر قلعه تبریز توانست به عنوان یک مجموعه صنعتی و اقتصادی تاثیرگذار در حوزه صنعت و اقتصاد کشور در جایگاه نخست کشوری قرار گرفته و افتخاری دیگر به افتخارات خود اضافه نماید.

به گفته بختیار مهمانی، این هلدینگ همواره بر اساس باورهای جهادی و انقلابی در جهت نیل به اهداف عالی خود قدم برداشته و از متخصصان این عرصه بهره برده است به طوری که کارآفرینی و اشتغال زایی در کنار ایمان به اهداف اقتصاد مقاومتی همواره از اصول اصلی این هلدینگ بوده و با توجه به این موضوعات توانسته در جایگاه نخست انتخاب مدیران برتر سال قرار بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.