نصیرزاده: زنوزی مصمم به واگذاری تیم تراکتور است

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: با توجه به اهانت‌هایی که هم به خود زنوزی‌ و هم به خانواده‌اش شد، وی تصمیم به واگذاری تیم تراکتور را گرفت و این بار روی تصمیمش مصمم است.

عصرآزادی آنلاین، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور در برنامه شب های فوتبال در مورد واگذاری امتیاز این باشگاه، اظهار داشت: چون قرار بود تیم تراکتور وارد بورس شود قیمت کارشناسانه‌اش کاملا مشخص شده و این تیم بدهی ندارد و قیمتش هم خاص است و ما 15 روز فرصت دادیم و افرادی که خواستار امتیاز باشگاه هستند می‌توانند پیشنهاد خود ارائه دهند.

وی گفت: برای باشگاه تراکتور امسال 550 میلیارد تومان با لحاظ پروازهای اختصاصی، هزینه شده بود، اما آقای زنوزی با توجه به اهانت‌هایی که هم به خود ایشان و هم به خانواده اش شد، دل‌آزرده شده و تصمیم به واگذاری تیم گرفت و این بار روی تصمیمش مصمم است.

در مجمع سهامداران باشگاه تراکتور روز جمعه تصمیم گرفته شد تا امتیاز تیم واگذار شود و یک نامه برای استاندار آذربایجان‌شرقی نوشتیم و قرار است خودم به خدمتش ببریم و صحبت کنیم تا ایشان هم پشتیبانی کننند تا امتیاز تیم تراکتور به شرکت‌ و یا اشخاصی حقیقی بعد از تایید اهلیتش واگذار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.