حضور مردم در مراسم بدرقه نشان دهنده وحدت، همدلی و قدرشناسی است

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد حضور حماسی مردم تبریز و استان ها و شهرستان های همجوار در مراسم بدرقه پیکر شهدای حادثه سقوط بالگرد بودیم که نشان دهنده وحدت، همدلی و قدرشناسی مردم است.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، رضا صدیقی، اظهار کرد: این حضور نشان داد که مردم افرادی را که در خدمت و کنار مردم باشند و با مردم زندگی کنند تنها نمی گذارند و نسبت به خادمان ملت، محبت داشته و قدردان آنها هستند.

وی ادامه داد: این حضور باشکوه نشان داد که مردم همچنان در پای نظام، انقلاب و ولایت هستند و پیام این حضور، این بود که نظام همچنان پابرجاست، درست است که انسان های بزرگی را از دست دادیم اما متحدیم و به رغم دردناک بودن حادثه، مملکت یکپارچه بوده و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم.

صدیقی افزود: حضور مردم در مراسم بدرقه، یک زیبایی هم داشت و آن عشق و محبت و علاقه مردم به نظام و خادمین بود که در حضور امروز به وضوح دیده شد.

وی به اعلام همدردی و حمایت کشورهای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: این اتفاق به رغم دردهایی که داشت موجب اتحاد و همدلی کشورهای اسلامی شده که برای کشور ما نیز خوب است و رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی فهمید که با شهادت، انسجام و وحدت مسلمانان و مردم کشورمان بیشتر و بیشتر می شود.

صدیقی گفت: به دستور رهبر انقلاب، انتخابات حداکثر تا ۵۰ روز آینده برگزار می شود و دولت جدید روی کار خواهد آمد و این نشان دهنده پویایی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، مراسم بدرقه پیکر شهدای حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه صبح امروز با حضور پرشور مردم تبریز و شهرستان ها و استان های همجوار در مسیر میدان شهدا تا مصلای اعظم تبریز برگزار شد.

عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، خبر سانحه بالگرد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی در فضای مجازی و محافل رسانه‌ای دست‌به‌دست شد و ۱۸ ساعت پس از جستجوی نفس‌گیر برای کسب اطلاع از وضعیت وی و همراهانش، سرانجام ساعت ۸ صبح روز میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، خبر عروج شهادت‌گونه هشتمین رئیس‌جمهور کشورمان تیتر یک رسانه‌های جهان شد.

در این حادثه دلخراش، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و سرمحافظ تیم حفاظت رئیس جمهور به همراه سه خدمه پرواز به شهادت رسیدند.

منبع/ ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.