رنجبرپور: در تمامی رشته‌های تکواندو مدال آور هستیم

رییس هیات تکواندوی استان آذربایجان شرقی  در مراسم استقبال از زهرا رحیمی قهرمان تکواندوی پاراآسیایی برحمایت از ورزشکاران پایه تاکید کرد.
عصرآزادی آنلاین: مهندس رنجبرپوربا تبریک قهرمانی زهرا رحیمی تصریح کرد: بجاست قهرمانی سرکار خانم زهرا رحیمی را ابتدا به ایشان، سپس خانواده محترم و تمامی اهالی شهرستان مرند و تکواندوکاران استان آذربایجان شرقی تبریک بگویم.
خانم رحیمی از تکواندوکاران بسیار خوب سال‌های اخیرما هستند که در چند مسابقه اخیری که انجام شده بود عملکرد درخشانی داشتند و خدا را شکر در اولین مسابقه ای که در قهرمانی آسیا شرکت کرد توانست هم مدال طلای  مسابقات را کسب کند و هم به عنوان فنی‌ترین بازیکن این دوره از مسابقات شناخته شود.
وی افزود: امید این را داریم که با تلاش و اراده ای که از ایشان سراغ داریم ان شااالله خبرهای بسیار خوبی در آینده بشنویم.
مهندس رنجبرپور درباره حمایت از نسل جدید تکواندو کاران و پرورش قهرمانان تببین کرد: الحمدالله تکواندوی استان آذربایجان شرقی یک هیات بسیار موفقی از نظر مدال آوری‌ است و ما در همه رشته های تکواندو مدال آور هستیم. درگذشته هم در رشته پاراتکواندو قهرمان صاحب نامی به نام  آقای عزیزی داشتیم که بعداز ایشان خانم رحیمی بهترین تکواندوکار هستند که در حال حاضر ظهور کردند وما هم وظیفه داریم که از ایشان حمایت بیشتری کنیم. قطعا  با تعاملی که با فدراسیون خواهیم داشت‌، برنامه ریزی شایسته‌ای خواهیم کرد تا در سایه الطاف خداوندی بیشتر موفق و پیروز باشند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.